رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام رانندگی موجب واژگونی خودرو سواری و مصدومیت سه سرنشین آن شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۲
پژو 206 در بزرگراه خلیج فارس واژگون شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، این حادثه ساعت 15:11 دقیقه دیروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع داده شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 به محل حادثه در بزرگراه خلیج فارس، نرسیده به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

بنا به اظهار حسن طالبی، فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با سه سرنشین در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه بود که به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو ناگهان با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس برخورد کرد ودرخط سرعت بزرگراه ازحرکت باز ایستاد.

وی با اعلام اینکه سرنشینان خودرو سواری پژو 206 قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بودند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق و رفع نشتی بنزین خودروهای سواری، سه نفر سرنشین خودرو سواری 206 که از ناحیه سر، دست و پا دچار مصدومیت شده بودند را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان پس از بازگرداندن خودرو سواری واژگون شده به حالت اولیه و انتقال آن به حاشیه بزرگراه، آثار با قیمانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

گفتنی است، تحقیقات بیشتر درخصوص علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها