پس از قرائت نامه وزیر دفاع در مجلس؛

لاریجانی: از آقای وزیر دفاع تشکر می‌کنم

نامه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به رییس مجلس شورای اسلامی توسط یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۱
لاریجانی: از آقای وزیر دفاع تشکر می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل ازایسنا؛ اکبر رنجبرزاده نامه سردار حسین دهقان خطاب به علی لاریجانی را قرائت کرد و گفت: پیرو تذکر و اظهارنظر جناب عالی در جلسه دوم شهریورماه مجلس شورای اسلامی در رابطه با انعکاس نظر اینجانب در مورد کمک به اقدام مشترک ایران – روسیه برای پشتیبانی از جبهه مقاومت در سوریه جهت مقابله با جریانات تروریستی – تکفیری که به نیابت از مثلث آمریکا، عربستان و صهیونیست ها منطقه را ناامن و بی ثبات کرده و دامنه و گستره اقدامات آن ها امنیت جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده مردم اسدآباد ادامه داد: شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی، مواضع و دیدگاه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای ملت ما شناخته شده و در تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران به عینیت رسیده است.

این عضو هیات رییسه مجلس اظهار کرد: نمایندگان مجلس، وفق قانون اساسی می توانند از مسایل کشور مطلع شده و در جریان امور قرار گیرند و بحمدالله در دوره مسوولیت اینجانب تعامل و همکاری همه جانبه با مجلس و نمایندگان در بالاترین سطح قرار دارد.

وی در پایان این نامه گفت: ضمن ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.

علی لاریجانی نیز پس از قرائت نامه خطاب به وزیر دفاع ضمن تشکر از وی؛ گفت: از اینکه جناب آقای وزیر دفاع با سرعت موضوع را بررسی و اظهار نظر کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: انتظار این بود که با توجه به سوابق انقلابی این سوء تفاهم را رفع می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها