در انتظار بازگشت قدرتمند ندا / می مانم، می جنگم و به اهدافم می رسم

دومین المپیک هم مانند اولی خیلی سریع برای ندا شهسواری تمام شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۵
در انتظار بازگشت قدرتمند ندا  /  می مانم، می جنگم و به اهدافم می رسم

به گزارش جام جم آنلاین ، دختری که در سال های اخیر یکه تاز پینگ پنگ بانوان ایران بوده هنوز هم بابت اینکه اهدافش را نتوانست عملی کند ناراحت است.

او در المپیک لندن با یک شکست زودهنگام از دور رقابت ها کنار رفت و اینبار سناریوی حذف در همان مسابقه اول در المپیک ریو تکرار شد. البته این شکست با دفعه قبل فرق داشت. ندا شهسواری در مقابل حریف بلاروسی خود در ریو جانانه جنگید و با نتیجه ای نزدیک مسابقه را واگذار کرد. اکنون ندا شهسواری در 29 سالگی و در شرایطی که دو المپیک را پشت سر گذاشته برخی می گویند دیگر بهتر است به خداحافظی فکر کند اما وداع با پینگ پنگ آن هم وقتی که وی به اوج رسیده منطقی است؟

شاید این سوال را خود ندا بهتر از هر فرد دیگری بتواند پاسخ بدهد. وی در اینباره به "جام جم آنلاین" گفت: خود من هم این خبر را نشنیده ام. تعجب می کنم مساله ای که من باید درباره آن تصمیم بگیرم دیگران درباره آن صحبت می کنند. هر چند شکست در المپیک برایم ناراحت کننده بود اما قرار نیست با این ورزش وداع کنم.

وی افزود: من برای خود اهدافی در ورزش ترسیم کرده ام. می مانم، می جنگم و به اهدافم می رسم.

این پینگ پنگ باز المپیکی در پاسخ به این پرسش که اهدافش چه چیزهایی هستند گفت: به دست آوردن مقام در رقابت های قهرمانی آسیا اکنون مهم ترین هدفی است که به دنبال آن هستم. من توانایی بر روی سکو رفتن در آسیا را دارم و امیدوارم بتوانم به این هدف بزرگ برسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها