بررسی نامه به ترامپ در گفتگوی جام جم آنلاین با دبیر بنیاد هابیلیان:

نامه نگاری به ترامپ یک شوی تبلیغاتی است/ منافقین ابزاری محدود در دستان سرویسهای جاسوسی

به مناسبت ترورهای کور منافقین در دهه شصت

عملیاتی علیه یک ملت

مستند «شهدای ترور» با موضوع عملیات مهندسی منافقین علیه ملت ایران در سال های ابتدایی دهه ۶۰، جمعه ۲۹ مرداد ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه افق پخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۰
عملیاتی علیه یک ملت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه افق، سازمان مجاهدین خلق که خیلی زود از همان اهداف اولیه خود نیز عدول کرد و مجاهدین که دیگر منافقین شده بودند، اعضای شکست خورده آن به شمار می رفتند، بعد از پیروزی انقلاب تصمیم گرفت راه خود را از مسیری که ملت ایران در پیش گرفته بود جدا کرده و رو در روی مردمی قرار بگیرد که زمانی فلسفه وجودی خود را خدمت به آنها می دانست.

در سال های ابتدایی دهه ۶۰، منافقین به دستور رجوی و دیگر سرکردگان این سازمان مضمحل شده، عملیاتی با عنوان «مهندسی» را طراحی و اجرا کردند، هدف از اجرای این عملیات وحشتناک و بی رحمانه، اعتراف گیری از هر کسی بود که گمان برده می شد با سپاه پاسداران و کمیته در ارتباط است، در این بین حتی افراد به ظاهر مذهبی هم از شر منافقان در امان نبودند چرا که بسیاری از قربانیان این عملیات طی آن سال ها، کسانی بودند که فقط چهره مذهبی داشتند.

مستند «شهدای ترور» این هفته با موضوع عملیات مهندسی، به زوایای مختلف این جنایت هولناک و ضد بشری منافقین می پردازد.

در بخش های مختلف این مستند، ابتدا به برخی فعالیت های سازمان در دوران پیش از انقلاب اشاره می شود و سپس اعترافات اعضای دستگیر شده منافق پخش خواهد شد.

همچنین به ماجرای زندگی شخصی به نام طالب اشاره می شود که زمانی در جبهه بوده و پس از مجروحیت، به کمیته انقلاب اسلامی می پیوندد و با منافقان درگیر می شود.

سید رضا حسینی تهیه کنندگی و کارگردانی «شهدای ترور» را بر عهده دارد.
این مستند جمعه ۲۹ مرداد ساعت ۲۰.۳۰ از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد در ساعت های ۷ و ۱۴ به روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها