درام ترسناک و دلهره آور معروف «جمعه سیزدهم» هم با احیای داستان خود، صاحب یک نسخه تازه سینمایی می شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۳
«جمعه سیزدهم» احیا می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، برک آیشنر که سال قبل فیلم ناموفق «آخرین شکارچی جادوگر» را روی پرده داشت، کارگردان نسخه تازه «جمعه سیزدهم» است.

کمپانی پارامونت با اعلام خبر تولید این نسخه احیا شده، می گوید فیلم تازه ضمن وفاداری به نسخه اصلی، حال و هوایی امروزی خواهد داشت.

با این حال، خط محوری داستان در باره کاراکتر بدشگون جیسن وورهیس است، که با تبر خود آرامش را از اهالی محل زندگی اش گرفته بود.

این قاتل زنجیره ای که تعادل روانی نداشت، در قسمت های مختلف این مجموعه فیلم تعداد زیادی قربانی گرفت و پلیس را به دنبال خود کشید.

در طول چند سال گذشته، بارها خبر تولید قسمت جدیدی از این مجموعه فیلم ترسناک در رسانه های گروهی پخش شد.

در همین رابطه، نام فیلم سازان زیادی هم مطرح شد. اما هیچ یک از این خبرها به مرحله واقعیت و ساخت فیلم نرسید.

زمانی که مایکل بی تهیه کننده و فیلم ساز سرشناس از تمایل خود برای کارگردانی قسمت تازه فیلم صحبت کرد، نام فیلم دوباره در سطح وسیعی مطرح شد.

مدیران کمپانی پارامونت که رابطه خوب و نزدیک کاری با مایکل بی دارند، گفته اند او به عنوان مدیر تولید با نسخه احیا شده همکاری خواهد داشت.

به نوشته امپایر آنلاین، با اعلام خبر همکاری این فیلم ساز با قسمت تازه «جمعه سیزدهم»، منتقدان پیش بینی می کنند فیلم سرگرم کننده تری آماده نمایش عمومی خواهد شد.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری نسخه تازه این مجموعه درام ترسناک اعلام نشده، اما قرار است برای بهار سال 2017 به روی پرده سینماها برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها