رنجبرزاده در گفت و گو با جام جم‌آنلاین مطرح کرد

تقویت جایگاه مجلس در امر نظارت ها و سرعت بخشی به اقدامات هیات رییسه

عضو هیات رییسه مچلس دهم گفت: در جلسه هیات رییسه موضوعاتی در مورد تقویت جایگاه مجلس و رایزنی ها به نحوی که بتواند مجلس کارآیی بیشتری داشته باشد و امرنظارت و ارتباط با دستگاههای اجرایی سرعت بگیرد، مطرح شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۱
تقویت جایگاه مجلس در امر نظارت ها و سرعت بخشی به اقدامات هیات رییسه

اکبر رنجبرزاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به جلسه هیات رییسه مجلس گفت: در این جلسه موضوعاتی در مورد تقویت جایگاه مجلس و رایزنی ها به نحوی که بتواند مجلس کارآیی بیشتری داشته باشد و امرنظارت و ارتباط با دستگاههای اجرایی سرعت بگیرد مطرح شد تا بتوانیم مسیری را طی کنیم که سرعت اثر بخشی اقدامات مجلس بیشتر شود.

وی ادامه داد: در این جلسه بنا شد طبق روال، روزهای دوشنبه و سه شنبه صبح ها جلسات کمیسیون برگزار شود و روال سوالات نمایندگان توقفی نداشته باشد.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس دهم همچنین به جلسه کمیته هماهنگی تحقیق و تفحص در هیات رییسه اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان وی و اعضای هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان به اضافه طراحان تحقیق و تفحص از این صندوق برگزار شد.

عضو کمیته هماهنگی تحقیق و تفحص در هیات رییسه ادامه داد: در جلسه طراحان به جمع بندی کامل نرسیدند و مشخص نشد که آیا می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند و یا متقاعد شده اند.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص از هر دستگاهی مربوط به نارسایی در آن بخش و لزوم شفاف سازی در آن بخش است، در عین حال اظهار داشت: طبق آیین نامه داخلی مجلس موارد و مدارک مطرح در تحقیق و تفحص تا پایان کار نباید اطلاع رسانی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها