پاشازاده: هیچ کس از راه آهن تهران حمایت نمی کند

سرمربی تیم راه آهن تهران گفت: ما واقعا در پایتخت یتیم هستیم و هیچ کس این تیم را حمایت نمی کند.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۰
پاشازاده: هیچ کس از راه آهن تهران حمایت نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی پاشازاده در برنامه تهران ورزشی شبکه رادیویی تهران گفت: مشکلات ما خیلی زیاد است، هنوز بازیکنان ما یک «قران» پول نگرفتند، مالک تیم راه آهن قول داده در این هفته این مسائل را حل کند، امیدوارم این اتفاق بیفتد. بچه ها با تمام وجود تمرین می کنند، بازیکنان با تجربه و جوانان خوبی داریم و از لحاظ تمرین، خوب تمرین می کنیم اما مشکلات مالی واقعا اذیت می کند.

سرمربی تیم راه آهن تهران از برد مقابل تیم مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد و گفت: هفته سوم میزبان مس رفسنجان هستیم، با توجه به این که هفته اول نباید شکست می خوردم شکست خوردم و هفته دوم در دیدار با ملوان صفر - صفر مساوی شدیم اما در بازی با مس رفسنجان برای برد می رویم.

وی از افزوده شدن بازیکنان جدید به این تیم خبر داد و افزود: با افزوده شدن چند بازیکن خیلی زیاد امیدواریم که برنده بازی شویم. ما واقعا در تهران یتیم هستیم، تیم های که من قبلا کار می کردم از شهرداری و استانداری کمک می شدند اما همچنین چیزی در تهران وجود ندارد و هیچ کس تیم را حمایت نمی کند.

پاشازاده با اشاره به دیدار دوم با ملوان که صفر - صفر مساوی شدند، گفت: بازی با ملوان بازی سختی بود، در مرداد ماه در انزلی بازی کردن با هوای شرجی بسیار سخت است. مشکلات ما هم زیاد بود، بازیکن داشتیم که تنها دو جلسه با ما کار کرده است و مجبور شدیم تو کار بگذاریم. ناهماهنگی ها هم خیلی اذیت می کرد، بهترین نتیجه این بود که بتوانیم مساوی داشته باشیم و نیم نگاهی هم به برد داشته باشیم. نیمه اول تیم حریف بهتر بود و ما نیمه دوم خوب بودیم، به هر حال راضی هستیم چون که امسال تیم ملوان یکی از مدعیان است و تیم جوان و خوبی دارد، از امکانات و موقعیت باشگاه استفاده کردند و از لحاظ مالی هم در شرایط خوبی هستند.

برنامه «تهران ورزشی» کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت 10 و 35 دقیقه پخش می شود.

بازخوانی تیتر آخرین اخبار و رویدادهای ورزشی در مطبوعات و گفت وگو با مسئولان ورزشی بخش هایی از این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها