بد نیست بدانید عده ای معتقدند ناکامی این ورزشکار المپیکی هم به دلیل نارضایتی دختری است که مورد تجاوز قرار گرفته، آه کشیده و این ورزشکار را نفرین کرده است!
کد خبر: ۹۳۲۱۳۰
نفرین دختری که توسط ورزشکار المپیکی ایران مورد تجاوز قرار گرفت!

حکم تبعید ورزشکار المپیکی ایران اجرا می شود:

به گزارش جام جم ورزشی ، یک ورزشکار المپیکی در حالی مجوز حضور در المپیک 2016 ریو را گرفت که به جرم تجاوز، پرونده داشت و با وساطت کمیته ملی المپیک اجرای حکمش به پایان المپیک موکول شده بود!

اولین بار سال قبل بود که از محکومیت یک ورزشکار سرشناس المپیکی خبر داده شد. خبر تبعید یک ورزشکار مطرح به جرم تجاوز، خیلی زود در ایران سر و صدا کرد و حتی خبرگزاری های رسمی هم این خبر را منعکس کردند. این ورزشکار در صورت اجرای حکم صادره (یک سال تبعید) حق حضور در المپیک 2016 را ندارد و کمیته ملی المپیک در تلاش است اجرای حکم را عقب بیاندازد. وکیل متهم مدعی شد موکل او هیچ مشکلی برای خروج از کشور و شرکت در المپیک 2016 ندارد و علاوه بر وثیقه ای که گذاشته ضامن هم معرفی کرده است.

گویا ضامن این ورزشکار کمیته ملی المپیک بود. بر اساس شنیده ها، کمیته ملی المپیک که یک مدت نسبتا طولانی خبر سقوط اخلاقی این ورزشکار سرشناس را مخفی نگه داشته بود، بعد از لو رفتن خبر ابتدا تلاش کرد صدور حکم این ورزشکار را به تعویق بیاندازد اما قوه قضاییه تفاوتی میان او و یک شخص عادی قائل نشد.

در پی شکایت مجدد و پیگیری دختر خانمی که مدعی شده بود با این ورزشکار ارتباط و قصد ازدواج داشت و بنا به دلایلی از ازدواج منصرف شد و بعد از اعلام این تصمیم، این ورزشکار او را به بهانه شرکت در یک جشن تولد به خانه ای خلوت برد و ... حکم به تبعید این ورزشکار داد.

اما کمیته ملی المپیک پیگیری کرد و تقاضا داد با توجه به در پیش بودن المپیک 2016 ریو و شانس بالای این ورزشکار برای افتخارآفرینی ورزشی، حکم بعد از حضور این ورزشکار در المپیک اجرا شود. حامیان این ورزشکار امیدوار بودند او در ریو مدال بگیرد و با همین مدال، به عنوان افتخارآفرین ورزش ایران مشمول عفو شود اما این ورزشکار سرشناس در المپیک 2016 شکست خورد و حالا شنیده می شود قرار است بعد از بازگشت به ایران حکم تبعید یک ساله در خصوص او به اجرا دربیاید.

البته این ورزشکار در تلاش است از شاکی خصوصی خود رضایت بگیرد تا به منطقه دورافتاده تبعید نشود. تبعید او می تواند به منزله پایان دوران قهرمانی اش باشد. بد نیست بدانید عده ای معتقدند ناکامی این ورزشکار هم به دلیل نارضایتی دختری است که مورد تجاوز قرار گرفته، آه کشیده و این ورزشکار را نفرین کرده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷۰
علیرضا
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
همه فهمیدیم كه این شخص كسی نیست جز احسان حدادی
خاویار
-
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
مگه داریم مگه میشه من كه باورم نمیشه
ایرانی
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
باید توجه داشت كه برای ملت ایران اخلاق مهمتر از مدال است . اگر ورزشكاری 100 مدال طلا بگیرد و اخلاق و جوانمردی نداشته باشد برای ما هیچ ارزشی ندارد . كمیته المپیك هم اشتباه كرده كه وساطت كرده . باید از المپیك محروم می شد .
معراج
-
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
از قدیم گفتند چوب خدا صدا نداره!!!!
محمدد
-
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
آیا فرصت دادن به این فرد برای حضوردر المپیك بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ،با انتظار افكار عمومی از نظام اسلامی كه باید نمایندگان (حداقل به ظاهر )صالح به اینگونه مراسمات بفرستد همخوانی دارد؟
محمد
-
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
بهترست چنین اخباری كه هنوز درست بودن یا نبودن آن توسط مراجع قضایی تایید نشده به این شكل كاملا گنگ سربسته ارایه نگردد چون غیر از تشویش اذهان عمومی و گمانه زنی در ذهن مردم كه شاید به ناحق باعث آبرو ریزی افرادی شود كه به هیچ عنوان در این خصوص گناهی نداشتن فایده دیگری ندارد در صورت اثبات این كار قبیح با مدارك و ادله مشخص باید با چنین فردی برخورد قانونی مناسب صورت گیرد ورزشكاران عزیز ما بهتر است قبل قهرمان شدن روحیه پهلوانی داشته باشند مانند مرحوم تختی
فرهاد
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
آخر نفهمیدیم مجازات تجاوز تو این مملكت چیه؟
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
مجازات تجاوز برای‌ مردم عادی مرگ هست،
رضا
-
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
مدالی كه از یه زناكار به مملكت برسه به درد لای جرز میخوره من نمیدونم قوه بقضا چرا بجای اجرای حكم اجازه داده این بابا از كشور خارج بشه؟كمیته المپیك هم بجای حمایت از اخلاق فقط مدال حالیشه در صورتیكه مدال بدون اخلاق بدرد نیخوره
ناشناس
-
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
من نمیدونم كجا باید قانون اسلامی رعایت بشه.كجا اسلام گفته اگه شخص مدال آوره هر كاری كرد كاری نداشته باشید
همون موقع باید مجازات میشد. مدالشو میخایم چیكار؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زهرا
-
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
این ورزشكار او را به بهانه شركت در یك جشن تولد به خانه ای خلوت برد و ... ، خوب حتما تولد مختلط بوده كه هم دختراتوش بودن هم پسرا ، وااله دوره ما دخترا كه میخواستن با پسر مورد علاقشون قرار بزارن از دیدار تو دو تا كوچه اونورتر ممكن نبود ، یا پارك ،... الان ماشاله دخترا با جسارت تمام هر جا پسر بگه میرن خوب اینطور هم میشه طبیعیه . پس درواقع تجاوز اتفاق نیفتاده منتها چون این خانم به نتیجه مطلوبش نرسید خواسته ایشون رو ضایع كنه .
ن
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
به عقیده منهم رفتار این خانم ناشایست و غلط بوده، اما هیچگونه رفتاری دلیل بر این نمیشه كه یك فرد به خودش اجازه تجاوز به حریم یك خانم روبده .
ناشناس
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
واقعا درست میگی باید واقعیت روشن بشه تا بتونیم قضاوت كنیم
محمدی
-
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
تولد رفتن توی فرهنگ شما
اجازه ی تجاوز به فرد می ده ؟؟؟؟


چه جوری قضاوت می كنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجالت نمی كشین ؟؟؟!!
یك شهروند
-
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
باسلام و خسته نباشید باید بدانید كه این ورزشكار نیست زیرا هچوقت یك ورزش كار نامرد نمیشود . متجاوز متجاوز هست هركه می خواهد باشد. فقط اعدام حقش است.
نظر
-
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
هرورزشكار المپیكی كه باشه نمیتونه غلطش رو با 100 مدال طلای المپیك هم پاك كنه . خدا رو شكر كه مدال نیاورد . راستش حدس زدنش كه كی هست زیاد سخت نیست . چرا تو این كشور میخوان همه چی رو با هم قاطی كنند ایشون 20 طلای المپیك هم بگیره باید بابت جرمی كه انجام داده مجازات بشه . من وقتی دوباره دیدمش اومده المپیك گفتم شاید مسئله شایعه ای بوده تموم شده اما طلای المپیكی همچین فردی به درد این كشور و مردم هم نمیخوره .این مسئله حق الناس هست خدا هم گفته كه حق الناس بخشیده نمیشه بعد آقایونی كه نشستند تصمیم گرفتند كه مدال گرفتن ایشون میتونه باعث بخشوده شدن جرمش بشه حتما نعوذ بالله اختیاراتشون رو بیشتر از خدا می دونند .
ناشناس
-
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
خانم نسبتا محترم اگر قصد ازدواج نداشتید و منصرف شدید پس تولد رفتنتان چی بوده است ؟
خدایا از ریشه نابود كن ظلم و ستم ظالمین را آمین
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
مسئولین محترم T اگرشما خدایی جای خانواده آن دختر بودید جه می كردید.؟ فقط تبعید؟
ناشناس
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
خانم نسبتا محترم اگر قصد ازدواج نداشتید و منصرف شدید پس تولد رفتنتان چی بوده است ؟
علیرضای ... حتی اگر مطمئن بودی نباید اسم می آوردی !!!
حمیدرضا
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
چرا باید اسم نیارن و آبروشون نره . همه جور خیانت بكنن ولی آب از آب تكون نخوره . باید رسانه ایی بشه
ورزشكار
-
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
اصل موضوع فراموش شده، پرونده از كجا به كجا رسیده، یارو جرم كرده اونوقت صحبت از افتخار آفرینی میكنن، خود ورزشكار های دیگه حاضر نمیشن با این ورزشكار در كاروان ریو همراه باشن
روح الله
-
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
خیلی تابلو هست كه دختره فیلم بازی كرده تا این ورزشكار رو سركیسه كنه/حالا هم پسره یه چند ده میلیونی میده تا دختره راضی بشه
حسن ف
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
خدا لعنتش كنه از همون اول ازش بدم می یومد
خل و دیوانه
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
آه چقدر معصوم بوده این دختر طفلك بچه ست گناه داره و همه كلماتی دیگری كه میشه ردیف كرد و چقدر مردها بد هستند همه خائن و جانی حتی خودشان هم تایید می كنند و می شود در نظرات دید . متشكرم جام جم كه حتی تصویری كه از آن پاك تر نبوده برای آن گذاشتی . لطفا همه هم مثبت بزنید .
محمد
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
دختره بی خود كرد كه رفته پیش ورزش كاره
مهدی
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
سلام من نمیگم كه نباید مجازات بشه اما این كه اسمش تجاوز به عنف نیست دختره با بی حیایی رفته داخل پارتی مختلط اونجا هم با پسره رابطه برقرار كرده ، كاری كه قبلا هم كرده و حالا چون به مقصودش نرسیده میگه تجاوز و واقعا متاسفم چون واسه یه بدبخت اشد مجازات ،واسه یه ادم مشهور بدون مجازات. ایشالله خدا به خیر كنه

نظر
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
تا حالا فكر می كردم تو این كشور فقط قوانین هستند كه زنها و احساسات اونها رو نادیده میگرند اما مثل اینكه فرهنگ عمومی جامعه بخصوص مردان هم زن و احساسات اون رو نادیده میگرن و هیچ حقی برای زنی كه به عنوان یه انسان میخواسته ازدواج كنه قایل نیستند. اصلا از كامنتهای بعضی آقایون بعید نیست كه خودشون هم تجربه زیادی در این زمینه دارن و اینجا بیشتر سعی دارن از كارهای قبلی خودشون دفاع كنند تا از یه ورزشكار .ضمنا اگردختری با یه فردی كه اكثریت جامعه اون رو میشناسند رفت حالا پارتی یا هر كوفتی دیگه چون رفته پارتی كه نباید بهش تجاوز كنه . یه كم منطقی تر فكر كنید . ببخشید اما شما اگر فكر كنید كسی در چهارچوب افكار شما عمل نمی كنه مستحق همه جور رفتار غیر انسانی میدونید فقط یه سوال طرز تفكر شما با داعش چه تفاوتی داره ؟
علی
-
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
از یك خانم تحصیلكرده انتظار میره كه اینقدر ساده و اهل دوستی خارج از عرف و پارتی و... نباشه.
ارچند كار اون نامرد بسیار زشت و غلطه اما این خانم هم مقصره.
علی
-
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
چرا اسمش را مخفی می كنید اگر واقعا جرمش ثابت شده باید اسمشو بگید اگر هم ثابت نشده الكی ابروی مردمو نبرید
هموطن11
-
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
فقط احسان ... به ایران برنگشته و شانس مدال داشته و اردوی خارجی می رفته..
محمد
-
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
مگه ورزشكارا دل ندارن.خواسته بگیرش خب قسمت نشده.دمش هم خیلی گرم....
gghghf
-
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
یه كم فكر كن ببین مثلا این خانم خواهرت بود بازم نگرشت همین بود . خجالتم خوب چیزیه
علیرضا
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
جسارتا اگه ناموس خودت جای این خانوم بود چنین حرفی میزدی؟؟؟
رضا
-
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
چه دلایل قانع كننده ایی دارید آقای محمد ... پس شما دارید از یه متجاوز دفاع میكنید !!!!!!!! حتما خودتون هم اینطوری هستی داداش،،، مرد باش
ناشناس
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
خاك بر سر بی...
رحیم
-
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
مثل اینكه مردم از ماهیت موضوع بی اطلاع هستند : این آقای به اصطلاح قهرمان !!! ٥ سال دختر مردم رو به بهونه ازدواج كشونده و در نهایت هم این خانم رو به میهمانی تولد دوستش دعوت كرده و علاوه بر اینكه خودشون به دختره بیچاره تجاوز كرده این خانم رو در اختیار دوستش هم گذاشته و دوستش هم به این خانم تجاوز كرده كه هر كدومشون به ١٠٠ ضربه شلاق حدی و تبعید محكوم شدند ، ضمنا این پرونده از طرف دیوان عالی كشور هم مورد تایید قرار گرفت!!!من هم اگر جای این خانم بودم حتما شكایت میكردم ، خدا رو شكر كه من مردم !!!یك كم واقع بین باشید!!!!!
فاطمه
-
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
این مورد كه از طرف دیوان عدالت اداری كل كشور تایید شده است ،آقای ورزشكار 5سال به این خانم محترم قول ازدواج داده بوده و در آخرین بار ایشون را تولد یكی از دوستانش دعوت میكند كه حرفهای آخرشان در باره ازدواج را همانجا با هم بزنند ، كه قهرمان محترم شما به این خانم تجاوز میكند وسپس در حالیكه خانم به شدت بیحال و از حال رفته بودند را نیز در اختیار دوستشون كه تولدشون بوده میگذارند و سپس ان محل رو ترك میكنند آقای به ظاهر ورزشكار ,,,,, ضمنا این خانم دكترای عمران دارند ودر دانشگاههای معتبر ایران استاد تمام هستند , بنابراین بدون اطلاع از موارد مهم بدگویی در مورد این خانم رو مدام تكرار بفرمایید،متشكرم
هموطن
-
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
این خانم دكترای عمران دارند ودر دانشگاههای معتبر ایران استاد تمام هستند . ایشون حتی اگه ازدواج هم می كردن موفق نبودن چون یكی ورزشكار در سطح قهرمانی و یكی عمران در سطح دكتری اینا باهم جور در نمی اومد ، حیف این تحصیل و علم مثل اینكه تمام شعورش خلاصه شده بود تو تحصیلات . مثل یه دختر پشت كوهی رفتار كرده . فاطمه خانم شما ازش حمایت نكن لطفاً . مقصر صد درصد خودشه .
بی طرف
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما از كجا میدونی جور در نمیان؟!
ح
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
دكترای مهندسی عمران چه ربطی داشته به قضیه و به كار دختره یا این حرف كه به هم می خورن یا نه چون مدركهای تحصیلی و سوابق ورزشی شون با هم جور هست یا نیست. خوب دختره كار بدی كرده. اصلا فرضا ان آقا هیولا باید برود تو دهن هیولا. اگر می خواست خوب می آمد خواستگاری. خدا می دونه چی بوده ولی الان قضیه اینطور می زند كه خواسته هر طور شده طرف را برای خودش حفظ كند به هر قیمتی. اینا كه می گن 5 سال دوست بوده و باید می شده پسرها را نشناختن بیا من ده تا را می شناسم 10 سال دوست صمیمی بودن و نشده 10 تا هم شده. خود من با یكی 5 سال سلام و علیك محترمانه داشتم و می گفت می آد خبری از آمدنش نشد، از كاراش معلوم شد آدم خوبی نبود حالا باید خودم را قیمه قیمه می كردم براش؟. تحصیلاتمون هم عالی. بقیه چیزها هم اوكی. لابد از نظر فاطمه خانم باید با طرف خلوت می كردم بلكه بشود چون تحصیلاتش هم عالی بوده اشكال نداشته!
Foolad
-
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
دختره اگه عقلش كار میكرد اول عقد میكرد بعد با اون قهرمان میرفت بیرون
سعید
-
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
من در جریان كل موضوع هستم و این موضوع از طریق دادگاه كیفری مراحلش انجام شده و حرفهای این خانم تایید شده وبعد هم توسط دیوان عدالت اداری كشور مورد تایید قرار گرفته ، تا اونجایی كه بنده در جریان هستم این خانم بسیار با شخصیت هستند و این قهرمانمون ایشون رو آزار داده توسط خودش و دوستش و ٥ سال هم به بهونه ازدواج كشیده این خانم رو ، حالا حق با ورزشكار ناجوانمرده یا این خانم ؟؟؟ لطفا به بیراهه نرید دوستان این خانم آبرو دارند و جزء جوانهای بسیار تحصیلكرده مملكت ما هستند . یك مقدار خودتون رو جای این هانم و خانواده شون بگذارید ، اگر این خانم خواهر شما بود باز هم اینجوری صحبت میكردید!!!!
سعید
-
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
بهله بهله دیوان عدالت اداری یا دیوان عالی كشور؟؟مشخصه چقدر كامل در جریانی
ث
-
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
مایه تاسفه
:(
كارمند مفلس
-
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
بعضی از خانوما به خودشون احترام نمیگذارند طرف مقابل هرچی بگه گوش میكنند هرجا بگه باهاش میرن اگر واقعا ایشون قصد بد نداشت از طریق معمول و عرف پاپیش میگذاشت بعضی از آقایان دنبال سوء استفاده هستند خیلی جشن تولد ها انجام میشه كه توش این اتفاقات نمیفته هركس فرهنگ خودش روداره نه همه پاكن نه همه سوء استفاده چی . خانمها باید حواسشون به خودشون باشه
علیرضا خجسته
-
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
من كه نبودم.....تهمت نزنید...
ناشناس
-
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
چه افتخاری می توانست بیافریند؟؟؟!!!!!
او به اخلاق بد ترین پشت پا را زده است. نیازی نبود افتخار آفرینی و مدال ایشان
حكم قانون باید در زمان مناسبا جرا می شده است.
تا برای دیگران آیینه عبرت باشد.
امین
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
مرام و معرفت رو توی بقالی و عطاری نمی فروشن .
بچه ها یادتون باشه اگه توی موقعیت خطا قرار گرفتین و خطا نكردید این درسته .
و گرنه دور بودن از خطا و پرهیزكار بودن كاری نداره
جای این همه رسیدگی به بدن و ظاهر . بیایم یه كوچولو هم به روح خودمون برسیم.
ایحسب الانسان ان لم یره احد
عباس
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
مرسی امین جان..... در ادامه مطلب شما بگم ..... طلا در همه شرایط طلاس... چه توی گنجه چه توی ویترین و چه توی مرداب ... هیچی از ارزشهای طلا بودنش كم نمیكنه ... بچه بیاید طلا باشیم ... خالص و ناب ... اگه اون ورزشكار ناب بود..حرمت و ارزش واسه خودش قایل بود اون اتفاق نمی افتاد و اگه اون خانم واسه خودش و كمالاتش و خانوادش ارزش و احترام قایل بود یا نمی رفت و یا تنهایی توی اون مجلس شركت نمیكرد. ... طلا باشید اونم ناب
خواجوئی راوری
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
خدا را شكر كسی كه اخلاق را باخت روی سكو نداریم.
برای ایران زشت است كه فردی روح جوانمردی ندارد مدال بگیرد.
عباس
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
مخفف اسم و فامیل این ورزشكار المپیكی وملی! الف. ر
آتوسا
-
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
خیلی پستی تازگیا رسم شده دوتا وسه تا به دخترای ساده لوح تجاوز میكنن این دیگه نوبرهمشون اسم خودش روهم قهرمون ملی گذاشته آدمای اینجوری واقعا جاشون تو تیم ملی چقدرم پارتی داشته كه اعدام نشده حتی رفته واسه مسابقات خوب دیگه البته خداجای حق نشسته دستشوازمدال كوتاه كرد.امیدوارم دستش برای همیشه كوتاه بشه
افشین
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
آقا كدوم مردونگی ؟؟؟ كدوم قهرمان ؟؟مردك به اصطلاح قهرمان این خانومو كشونده اونجا كه آخرین حرفاشونو بزنن و خودشو دوستش به این خانم تجاوز كردند!!!! دختره اگر رضایت میخواست بده كه از اول اینكارو میكرد ، قهرمانتون به درد لای جوز میخوره ، اونوقت حقو به قهرمانتون میدین والا حبوانات از جفتشون حمایت میكنن نه این مردك به اصطلاح قهرمان لانتوری كه بویی از انسانیت نبرده ، اگه این خانم حرفهاش تایید نمیشد كه دادگاه كیفری!!!! و دیوان هالی تایید نمیكردند حكم رو ... فطعا حق با این خانم بوده ، حق طبیعیش هم هست گول این مردك رو خورده كه باهم ازدواج كنن ، حالا ورزسكار ما نامرد بوده .... یك جای دنیا یك نفر از به اصطلاح قهرمانتن رو نام ببرید كه خودشو دوستش به دوست دخترش كه مدتهای طولانی دوست دخترش بوده تجاوز كنند !!!!!! مایه شرمساریه ، الان آقا دارن توو آمریكا و آلمان خوش میگذرونه به بهونه جراحی پاش،،،، بابا این ورزشكار داره دروغ میگه نمیخواد بیاد ایران كه حكمش اجرا نشه...اخه آدم تعجب میكنه از این همه نامردی.
سحر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
اقا تجاوز حكمش اعدامه نه ۱۰۰ ضربه شلاق یعنی حكم یكی كه مشروب می خوره با تجاوز یكیه. خوبه هر كی زورش یا مقامش بالاست هر غلطی می خواد می كنه واقعا شرم آوره
شیوای بلخی
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
خوب میدونی كه فرهنگ رایج اینجا همینه دوستی وو بعد انكار وتجاوز و یا تهمت تجاوز.خیانت اصلش هست .پس چراراحت به دام میفتند؟!!شاید بازیگران خوبی هستند
پیام.ر.ا
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
واقعا جای تأسف داره همچین هیولایی رو با وثیقه فرستادن المپیك كه واسه مملكت اسلامی مدال بیاره!!! نكته ای كه در جراید و رسانه ها جا افتاده اینه كه تجاوز برنامه ریزی شده و گروهی بوده و ا.ح با همدستی دوستش ای قضیه رو برنامه ریزی كرده بوده. حالا یه سوال از كمیته المپیك كه احیانا اگر این متجاوز به خواهر مادر خودشون بود بازم با وثیقه میذاشتن بره المپیك؟
حسین
-
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
همه میدونن این ... كسی جز احسان حدادی نبوده ، آقای كیومرث هاشمی كه میگفتی تمام قد از این ورزشكارمون حمایت میكنیم ، اگر برای نزدیكات چنین مشكلی براش اتفاق افتاده بود بازم تمام قد از مجرم دفاع میكردی ..... واقعا كه ، متجاوز ، بگو حالا دختره مردم رو ٥ سال بازی دادی نگرفتیش به درك ، چرا خودت و دوستت بهش تجاوز كردین ، حالا هم رفته مستر قهرماننننن!!!!!! دور اروپا آمریكا بزنه بعد از این گندها... تاسف آوره هه
نگین
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
مگه شما تو اون مهمونی حضور داشتی كه میدونی با بی حیایی رفته و یا رابطه ای برقرار كرده كه قبلا هم برقرار كرده بوده و اینكه رفته خیلیا میرن خیلی از جشنها مختلطه دلیل نمیشه كه همه این جشنها این اتفاق بیوفته همه دختره رو مقصر میدونن چرا ؟؟ چرا هیشكی بهش حق نمیده چرا فكر نمیكنین حتی یك درصد كه اون عوضی رو دوس داشته و میخواسته زودتر تكلیفش مشخص بشه همه ی آقایون همینطور هستن وقتی خرشون رو پل گیره با هزارتا زبون بازی میرن جلو وقتی اون خر لامصب گذشت دیگه فكری به حال پل بعدی نمیكنن. دختره بیچاره فریب خورده همه ادعا هاش هم ثابت شده از كجا میدونین بی حیاست چرا همیشه زن باید حیا داشته باشه آیا همیشه مرد ها باید سو استفاده بكنن یبارم مردها حیا داشته باشن مگه چی میشه آسمون خدا به زمینش میرسه متاسفم برای خودم و مردمم كه اینقدر بی غیرت هستیم كه مجرم رو گذاشتیم بی گناه رو داریم مجازات میكنیم لعنت به این همه نامردی كه تو جامعه باعث شده همه براشون عادی بشه به خودتون بیایید یه لحظه خودتونو بذارید جای ایشون و خانوادش ......قهرمان ملی وای به روزی كه بگندد نمك......
امیررضا
-
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
باید حكم اون فرد اجرا بشه تا با ابروی یه دختر بازی نكنه. به نظر من باید وقتی برگشت ازش به عنوان پست فطرت ملی تقدیر بشه!!!!! اقای كیومرث هاشمی متاسفم برات
ساسان
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
خوشحالم حتی به فینال هم نرسید!!! اگه من با كاروان تیم ملی بودم میدونستم اونجا چیكارش كنم كه دیگه روش نشه برگرده!!! موجود پست و كثیف!!!
هركی
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
كسی اون دخترو مجبور نكرده بود ك باهاش بره
محمدرضا
-
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
اقایون كمیته ی المپیك كه همتون یقتون رو میبندین و ریش میذارین و جلو رهبر و دولت و ملت از خون شهدا سوءاستفاده میكنید تا یه كم خودتونو شیرین جلوه بدین این مجرمی كه شما واسطه فرارش از كشور شدین دیگه بر نخواهد گشت
سحر
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
یك: اگر دختره اینقدر متشخص بود به دعوت كسی كه فقط دوستش داشت و نه نامزدش بود و نه هیچ اوكی نمیگفت و نمی رفت!حالا میخواد ده سال باهم بوده باشن!!
دو: فكر می كنید ورزشكارا همشون آدمن!!!!؟؟بخصوص اینیكی كه از وجناتش پیداس چه جونوریه :)
سه: الله اعلم!!!!
حسین
-
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
روزی 60 تا آمپول را برای شركت در دادگاه میزد پس
حسن
-
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
با كنایه زدی هدف
ج
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
تبعید به كجا ؟ داخل ایران ؟
م
-
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
اگه تجاوز كرده بود كه اعدام میشد نه تبعید
علیرضا
-
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
واقعا باید تأسف خورد به حال این ورزشكار !!!!! حتی اگه بتونه رضایتم بگیره ، باید بره جایی دیگه ، اگر كمی مردونگی داشته باشه نباید بتونه سرشو بلند كنه ، ٥ سال دختر مردمو كشوندی به بهونه واهی بعدم در ته نامردی هم خودت و هم دوستت بهش تجاوز كردین !!!!! اه اه اه..... حالم ازت بهم میخوره ، چه جوری دلت اومد ، میتونی راحت سرتو رو بالشت بذاری بخوابی ،،،، وای تأسف بر انگیزترین چیزیه كه شنیدم ، حتی اگه دختره هم مقصر بوده باشه كه تقصیرش اینه كه به تو اعتماد كرده ولی چیزی از نامردیت كم نمیشه ،،،، از وقتی این خبر رو خوندم حالم بد شده ، من كه یه مردم ، بدبخت دختره تو این مدت چی كشیده.... آدم از زندگی سیر میشه
مانی
-
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
من همیشه وقتی تو تلویزیون این فرد رو میدیدم حس خوبی نداشتم
پس بگو چرا
معصومه
-
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
جای تاسف داره برای ورزشكارای كشورمون.....مثلا"الگوی جامعه هستن..........غیرت پسرای ایرونی كجا رفته
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها