امام جمعه مشهد:

نباید در جوار حرم امام رضا کنسرت برگزار کرد

امام جمعه مشهد گفت: نمی‌توان در کنار گنبد حرم امام رضا کنسرت برگزار کرد زیرا این خلاف حیثیت و هویت این شهر است، اگر کسی کنسرت می‌خواهد، مشهدی نباشد و در یک شهر دیگر زندگی کند.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۸
نباید در جوار حرم امام رضا کنسرت برگزار کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته، در حرم امام رضا(ع) با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام)، اظهار کرد: حرم امام رضا در این حوزه ۵۰ یا ۵۲ هکتاری رواق و صحن خلاصه نمی‌شود، اینجا تنها حرم امام رضا(ع) نیست هرچند که در جهت همین وضعیت این سازمان و این ساختمان باید گفت این عظمت آستان قدس و عظمت این ساختار از برجسته‌ترین دستاوردهای این انقلاب مقدس اسلامی است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی اظهار کرد: اصطلاح گردشگری بار فرهنگی خودش و اصطلاح زیارت بار فرهنگی خود را دارد، اینجا شهر گردشگری نیست که مرتب مرکز تفریحی و عیاشی درست کنند و مردم از اطراف و اکناف بیایند، نیم ساعت زیارت امام رضا و همه فسق و فجورشان را برای این شهر بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: در این مملکت اگر مسئله توریستی و گردشگری لازم است، شمال با این عظمت، شیراز، اصفهان و دیکر شهرهای بزرگ وجود دارند و می توان گردشگری را آنجا پیاده کرد، چرا هر نوع سلیقه و فکر گردشگری و توریست پروری آن‌ هم توریست عیاش خوش‌گذران فاسق و فاجر در مغز یک آقای مدیر به وجود می‌آید.

آیت الله علم الهدی با اشاره به راه اندازی کمپین های مختلف در موضوع برگزاری کنسرت در مشهد گفت: این کمپین‌ها و دار و دسته‌ها، اردوکشی بر ضد امام رضا و مقابله با حرم امام هشتم است و بنده فکر کردم برای یک روز در یک جلسه به نام امام هشتم (ع) تکلیف این شهر باید روشن شود.

وی افزود: هویت این شهر مال امام رضا است و هویت آن هم زیارت است، همه مدیران، طراحان و برنامه‌ریزان و همه ساکنان‌ این شهر بدانند که این شهر آن‌قدر عاشق امام رضا دارد که نمی‌گذارند شما در برنامه‌ریزی‌ها و عیاشی‌هایتان آزاد باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سیما
-
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
۰
۰
حاج آقای محترم،بهتره منطقی قانع كنید واول ازهمه جایگزین پیدا كنید بعد حذف كنید میخواهید تقلید قانون عربستان وهابی در شهر مكه ومدینه رو اجرا كنید كه درشهرهای دیگه هرجور فسق وفجور باشه مشكلی نیست
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
چرا نظرات رو چاپ نمیكنی ببینی مردم چه دله پری دارند .امام رضا شما یه كاری بكن
رضا
-
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
مگر قَیِم مردم آن شهر هستند؟؟؟

نیازمندی ها