ادعایی که باید پزشکی قانونی بررسی کند

گره کور در معمای مرگ مرموز عمه

بازپرس جنایی پس از دو سال برای رمز گشایی از پرونده مرگ عمه به دست برادرزاده اش، دستور تشکیل جلسه کمیسیون پزشکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۱
گره کور در معمای مرگ مرموز عمه

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، دی ماه سال 93 زن میانسالی با مراجعه به دادسرای امور جنایی از مرگ مشکوک خواهرش خبر داد و از برادر زاده اش به نام «حمید» به عنوان قاتل شکایت کرد.

این زن در شکایتش به بازپرس شعبه هفتم دادسرا گفت: پس از فوت پدر و مادرم به دلیل اینکه ازدواج نکرده بودم، به همراه خواهر و دخترم در طبقه دوم خانه موروثی زندگی می کردم. در طبقه اول نیز برادرم به همراه خانواده اش ساکن هستند.

وی افزود: از چند ماه قبل تصمیم گرفتیم خانه کلنگی ارثی را تخریب و یک ساختمان چند طبقه بسازیم به همین خاطر به برادرزاده ام حمید وکالت دادیم تا اوکارها را پیگیری کند.البته همیشه بین ما برای تعداد طبقات و میزان ارث درگیری وجود داشت.

این زن ادامه داد: حدود40 روز قبل برادر زاده ام حمید وارد خانه شد وبه دلیل اینکه مبل ها در داخل حیاط بود با خواهرم به نام زهرا درگیر شد. او به طبقه دوم آمد و پس از جروبحث با مشت محکم به صورت زهرا کوبید که او پس از برخورد با دیوار اونقش زمین شد. زهرا حدود 40 روز زهرا در کما بود تا اینکه جانش را از دست داد.

با اعلام این شکایت، بازپرس جنایی دستور بازداشت حمید را به اتهام قتل عمه اش صادر کرد.

پسر جوان پس از دستگیری در بازجویی ها ادعا کرد درست است که بر سر آن خانه با عمه هایم دعوا داشتیم اما من ضربه ای به سر عمه زهرا نزدم و او به علت تومور مغزی جانش را از دست داده است.

با اظهارات متهم به قتل، بازپرس جنایی دستور تشکیل کمیسیون پزشکی و بررسی علت مرگ پیرزن صادر شد.

چندی بعد متخصصان پزشکی قانونی در نظریه اعلام کردند که تومور مقتول هیچ نقشی در مرگ نداشته است.

صبح امروز با انتقال متهم برای آخرین دفاع او بار دیگر اظهارات گذشته خود را تکرار کرد ومدعی شد هیچ ضربه ای به عمه اش نزده است.

پس از اظهارات حمید، بازپرس محمد مهدی مرشدلو باردیگر دستور تشکیل کمیسیون پزشکی وبررسی علت مرگ زهرا را صادر کرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها