نماینده جودو عربستان از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف داد و در میدان حاضر نشد.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۳
جودوکار عربستانی از رقابت با رقیب رژیم صهیونیستی خودداری کرد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، جود فهمی نماینده جودو عربستان با انصراف از بازی‌های المپیک تصمیم گرفت مقابل کریستین لگنتیل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نرود. او با این کار احتمالا با محکومیت از سوی کمیته بین المللی المپیک مواجه خواهد شد.

روزنامه‌های رژیم اشغالگر، مطالبی را علیه این ورزشکار منتشر کرده و نوشته‌اند: او در دور بعد هم مقابل گیلی کوهن از رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفت و مشخص بود که از قرار است انصراف دهد.

البته کاروان المپیک عربستان در صفحه توئیتر مربوط به خود از آسیب دیدگی او از ناحیه مچ دست نوشته و البته این موضوع باید توسط کادر پزشک معتمد کمیته بین المللی المپیک بررسی شود.

کاروان ورزشی رژیم اشغالگر قدس از رفتار دیگر کاروانها با خود ناراضی و شاکی است. یک روز پیش نیز ورزشکاران لبنانی اجازه سوار شدن ورزشکاران رژیم صهیونیستی را به اتوبوس خود نداده و آنها مجبور شده بودند قسمت قابل توجهی از مسیر تا سالن محل رقابت‌ها را پیاده بروند.

سرپرست کاروان لبنان اما در این خصوص گفت: ورزشکاران رژیم صهیونیستی دنبال دردسر می‌گردند و علاقه به بحران سازی و تشنج دارند، هیچ کاروانی با آنها کاری ندارد، آنها خود به خود با رفتاری که دارند مورد نفرت دیگران هستند. ما کاری با آنها نداشتیم و معلوم است که دوست نداشتیم کاروان کشور دیگری در اتوبوس ما باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها