دو زن سالخورده در پایتخت قربانی جنایت‌های جداگانه‌ای شدند. یکی از قربانیان با ضربات سنگین به سرش از پا درآمده و زن دیگر خفه شده است.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۳
قتل 2 زن سالخورده در پایتخت

به گزارش جام‌جم ، ساعت 15و40 دقیقه سه‌شنبه ماموران کلانتری 152 خانی آباد در تماس با محسن مدیر روستا، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران او را در جریان قتل زن 62 ساله‌ای در خانه‌اش در خانی‌آباد قرار دادند.

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، جسد این زن غرق در خون در آشپزخانه افتاده بود. بررسی‌ های اولیه تیم بررسی صحنه جرم نشان می‌داد این زن بر اثر اصابت ضربات سنگین به سرش فوت کرده و ساعاتی از قتلش می‌گذرد.

بازپرس جنایی از شوهر و پسر مقتول که ماجرای کشف جسد را به پلیس گزارش داده بودند، تحقیق کرد.

شوهر مقتول به بازپرس پرونده گفت: من و پسرم برای انجام کاری خانه را ترک کرده بودیم. همسرم و پسر دیگرمان که 36 ساله است، در خانه بودند. پسرم از مشکلات روانی رنج می‌برد و مدتی هم بستری بود. از چند روز پیش دوباره حالش بد شده بود و باید او را بستری می‌کردیم. او چند روز پیش هم با من و مادرش درگیر شده بود. عصر وقتی به خانه بازگشتیم، با جسد او روبه‌رو شدیم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و با توجه به فرار پسر بیمار خانواده از خانه، او به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری وی آغاز شده است.

قتل زن تنها

142 دقیقه بعد از این جنایت، بازپرس جنایی در جریان قتل زن دیگری در خیابان دماوند، خیابان هاشمی قرار گرفت. در این جنایت، جسد زن 73 ساله‌ای در حالی که دست‌ها و پاهایش با روسری بسته شده بود، در اتاق خواب پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد او خفه شده و سه روزی از مرگش می‌گذرد. همه جای خانه به هم ریخته بود و به نظر می‌رسید قاتل یا قاتلان برای یافتن وسیله ارزشمند به آنجا آمده و زن صاحبخانه را از پای در آورده ‌اند. یکی از کمدهای خانه پر از پول و طلا بود که قاتل موفق به بازکردن در آن نشده بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق از دختر و پسر مقتول که در آنجا حاضر شده بودند پرداختند.

پسر مقتول گفت: با خانه مادرمان تماس گرفتیم اما او پاسخگوی تلفن‌هایمان نبود. طاقت نیاوردیم و به اینجا آمدیم. با کلید یدکی وارد خانه شدیم ودیدیم همه جای خانه به هم ریخته است. پس از ورود به اتاق خواب با جسد دست و پا بسته مادرمان روبه‌رو شدیم.

تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از قتل این زن سالخورده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها