رامین رضاییان به این امید که هنوز راهی برای رسیدن به پرسپولیس وجود دارد، با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه قطع همکاری کرد و به تهران برگشت. وی فکر می‌کرد به محض بازگشت به تهران، تماس‌ها شروع می‌شود تا به پرسپولیس بپیوندد، اما مصاحبه‌های برانکو، این بازیکن را کاملاً ناامید کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۰

برانکو از زمانی که رضاییان اعلام کرده به‌خاطر بازگشت به پرسپولیس،‌ با مسئولان ریزه‌اسپور برای فسخ قرارداد به توافق رسیده است تا به‌حال چهار بار مصاحبه انجام داده و در هر چهار مصاحبه اعلام کرده است لیست پرسپولیس جای خالی ندارد و او نمی‌داند در شرایط فعلی چه کسی را باید از لیست خود خارج کند تا فرد جدیدی را اضافه کند. برانکو البته به این نکته نیز اشاره کرده بود که حداقل تا شش ماه آینده، یعنی تا زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، خبری از تغییرات نیست.

از سوی دیگر، حسین ماهینی که جانشین رضاییان در سمت راست خط دفاع شده، از سرمربی سرخپوشان نمره قبولی گرفته است. برانکو همچنین به‌دنبال فرصتی است تا صادق محرمی را به لیست 18 نفره اضافه کند.

تلاش بینتیجه رضاییان

رامین رضاییان عصر دیروز با حضور در باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را با محمدعلی ترکاشوند، معاون باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، اما این جلسه نتیجه‌ای در بر نداشت.

رضاییان پس از ترک باشگاه پرسپولیس حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و فقط به این نکته اذعان داشت که هیچ چیز درباره آینده‌اش مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها