پرسپولیس و معمای جانشینی لوبانوف

یک دروازه‌بان اوکراینی برای پیوستن به پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت کرده که فقط 18 سال دارد و در دسته اول اوکراین نیمکت نشین بوده است. این بازیکن که اولگ بیلیک نام دارد از سه‌شنبه برای تست در تمرینات پرسپولیس حاضر شد تا در صورت موافقت برانکو به جمع سرخپوشان ملحق و جانشین الکساندر لوبانوف ازبکستانی در این تیم شود. بیلیک 18 سال دارد و پرسپولیسی‌ها به خاطر آن به دنبال جذب او رفتند تا بتوانند یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود نگه دارند و رامین رضاییان را به تیم برگردانند. کسی که قرار است اگر بیرانوند محروم یا مصدوم شد از دروازه یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران حفاظت کند.
کد خبر: ۹۲۸۴۲۹

بیلیک امسال از تیم زیر 19 ساله اسکالا استریی اوکراین به تیم اصلی منتقل شده و در دو بازی این تیم در لیگ یک اوکراین (سطح دوم فوتبال این کشور) روی نیمکت نشسته که آخرین آن 30 جولای (شنبه همین هفته) بوده است.

این در حالی است که گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ تمایلی به جذب این دروازه‌بان 20 ساله ندارد و از اول هم مخالف حضور او در تمرینات بوده است. سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد، رقیب بیرانوند باید دروازه‌بانی تقریباً در سطح او باشد و دروازه‌بان جوان به کارش نمی‌آید.

برانکو بعد از جدایی الکساندر لوبانف فقط نام یک دروازه‌بان را به باشگاه پرسپولیس ارائه داد و او کسی نبود، جز راتکو دویکوویچ بوسنیایی که فصل پیش در تیم سایپا عضویت داشت. پرسپولیسی‌ها بعد از مذاکره با این دروازه‌بان متوجه شدند که هم قیمت او بالاست و هم مالیات خود را زمان حضورش در ایران پرداخت نکرده است. از این‌رو با جذب دویکوویچ مخالفت کردند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها