پیشکسوت فوتبال معتقد است پول های کلانی که در فوتبال هزینه می شود،حاصل ولخرجی مدیران از بودجه بیت المال است.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۷
پنجعلی:بازیکن داریم که ماهانه 230 میلیون درآمد دارد

به گزارش جام جم ورزشی ، محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت رامین رضاییان می تواند برای پرسپولیس مفید باشد یا خیر گفت:به نظر من ابتدا باید بررسی شود که چرا طارمی و رضاییان رفتند و حالا بعد از مدت کوتاهی اظهار پشیمانی کرده و برگشته اند، این نکته ی مهمی است که حتما باید توسط مسئولان باشگاه بررسی شود. اما واقعیت این است که رضاییان در شرایط فعلی می تواند به باشگاه کمک کند، پرسپولیس امسال در سه جام می جنگد و بازی های سختی پیش رو دارد بنابراین به نظر من باشگاه باید هرچه زودتر او را جذب کند.

وی در ادامه در اعتراض به پرداخت حقوق های نجومی در فوتبال گفت: کل بودجه ی فوتبال ما حدود پنج هزار میلیارد تومان است که همانطور که می دانید همه ی این بودجه نیز از بیت المال تامین می شود و متاسفانه هیچ گونه درآمدزایی هم وجود ندارد. در دنیا چون باشگاه ها خصوصی هستند و درآمدزایی دارند به هیچ عنوان این بحث مطرح نیست اما در ایران چون منبع درآمدی برای باشگاه ها وجود ندارد همیشه این بحث مطرح می شود ( البته می دانم شما حرف های مرا منتشر نمی کنید اما من حرف خودم را می زنم) اسم آن آقای بازیکن را نمی آورم اما همانطور که در لیست هایی که از دستمزد نجومی بازیکنان منتشر شد مشاهده کردید متاسفانه بازیکنی در فوتبال ما هست که 230 میلیون در ماه درآمد دارد!

به نظر من مدیران باشگاه ها باید در قبال ولخرجی های خود از جیب بیت المال پاسخگو باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری افزود: حرف از قهرمان شدن یا نشدن خیلی زود است باید چند بازی بگذرد تا کم کم تیم ها هارمونی لازم را پیدا کنند و پس از چند هفته مدعیان مشخص خواهند شد. پرسپولیس امسال استخوان بندی خود را حفظ کرده و می تواند یکی از شانس های قهرمانی باشد. پرسپولیس فصل گذشته نیز باید قهرمان می شد که متاسفانه ضعف دروازه بان سابق(سوشا مکانی) و اشتباهات داوری گریبانش را گرفت، من امیدوارم پرسپولیس اشتباهات فصل گذشته را تکرار نکند و بتواند حداقل یک جام را به هواداران هدیه کند.

محمد پنجعلی در پایان در مورد انتخاب نکونام به عنوان مربی تیم ملی گفت: اضافه شدن نکونام به تیم ملی به عنوان مربی نظر کی روش بوده و ما نیز به این تصمیم احترام می گذاریم، به نظرم جواد می تواند به تیم ملی کمک کند. این که می گویند نکونام بی تجربه است را قبول ندارم، فراموش نکنیم نکونام فقط قرار است به کی روش مشاوره بدهد و مثل همیشه حرف اول و آخر را خود کارلوس کی روش می زند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
قهرمانی پرس پولیس؟!مگرمابقی تیمهابوقند........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها