رامبد جوان در برنامه شب گذشته «خندوانه» با دعوت از شاهرخ استخری، به درد دل‌ و نگرانی‌های این روزهای این بازیگر گوش داد.
کد خبر: ۹۲۷۹۰۲
درد دل شاهرخ استخری در «خندوانه»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، شادی «خندوانه» شب گذشته، با اسانس پزشکی به فیزیوتراپیست‌ها تقدیم شد که جمعی از آن‌ها در برنامه حضور داشتند.

بعد نوبت به مهمان اصلی برنامه یعنی شاهرخ استخری بازیگر سریال‌های تلویزیونی «دلنوازان» و «فاصله‌ها» رسید.

پس از صحبت‌های ابتدایی رامبد جوان با استخری، مجری برنامه «خندوانه» گفت: برخی عقیده دارند آن‌هایی که در تلویزیون بازی می‌کنند، بهتر است در سینما حضور نداشته باشند؛‌ چون مردم از دیدنشان سیراب شده اند و دیگر برای تماشای این بازیگران در سینما، پول خرج نمی‌کنند.

جوان پس از این حرف، با نظرسنجی کلی از حاضران در این رابطه، اضافه کرد که این نگاه باید عوض شود.

استخری هم با تایید حرف جوان گفت: من همه تلاشم در نشان دادن اهمیت نداشتن این موضوع است؛ چرا که به نظر من این عقیده اصلا درست نیست.

بازیگر «فاصله‌ها» در بخشی دیگر از برنامه، در مورد تصور خود از دوران کهنسالی‌اش اظهار داشت: حس می‌کنم در آن دوران اهل نصیحت شوم؛ تا امروز هرچه بیشتر می‌گذرد، رفتارهایم بیشتر شبیه پدرم می‌شود. احتمالا در کهنسالی هم مثل او رفتار می‌کنم!

استخری درباره ترس‌هایی که این روزها در زندگی‌اش دارد،‌ گفت: بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد.

بازیگر «پس کوچه‌های شمرون» افزود: از طرف دیگر یک ترس بزرگ دارم؛ اینکه همه آن چیزهایی را که در این سال‌ها با زحمت و لطف خداوند به دست آوردم، به راحتی از دست بدهم.

شاهرخ استخری در ادامه از پنج سال کم‌کاری‌اش گفت،روزهای دوری از فضای حرفه‌ای بازیگری و انتظار و امید برای یک اتفاق خوب کاری که البته میسر نشد.

بعد هم از بی‌ماشین شدنش برای خرید خانه تعریف کرد و اظهار داشت: بعد از «فاصله‌ها» با پیشنهادهایی که داشتم، می‌توانستم پول زیادی جمع کنم اما مدام منتظر یک اتفاق بزرگ در سینما بودم؛ اتفاقی که ممکن نشد.

پس از یک رفت و برگشت، استخری پانتومیم اجرا کرد و بعد حرف از کتاب به میان آمد. در این باره بازیگر «دلنوازان» عنوان کرد که همه جور کتابی می خواند. از «هری پاتر» گرفته تا رمان‌های عامه‌پسند یا حتی کتاب‌های فلسفی. از همین رو،‌ قرار شد تا برای شاد کردن دل چند نفر در بیرون از «خندوانه»، کتاب هایی متناسب با هر سنی را تهیه کند و به کودکان نیازمند بدهد.

گرفتن تست بازیگری از شاهرخ استخری و ادای یک جمله بعد از استنشاق گاز هلیوم که موجب تغییر لحظه‌ای صدا می شود، از قسمت‌های دیگر این برنامه بود.

در آخر هم استخری ضمن تشکر از «خندوانه» خاطرنشان کرد: مدتی بود که حال خوبی از لحاظ کاری و فکری نداشتم ولی وقتی به اینجا آمدم، انگار همه چیز فراموش شد.

در پایان برنامه، علی مسعودی (مشهدی) کمدین «خندوانه»، با انرژی به صحنه آمد و برای لحظاتی شادی تماشاگران برنامه را افزون کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها