سایه روشن

حکم دادگاه سفارت عربستان هنوز صادر نشده

محمد نریمانی، وکیل دو نفر از متهمان پرونده سفارت عربستان در گفت‌وگو با فارس درخصوص آخرین وضعیت پرونده متهمان سفارت عربستان، گفت: هنوز حکم دادگاه در این پرونده صادر نشده است.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۵

عذرخواهی حسن عباسی از ارتش

حسن عباسی که اظهارات اخیرش درباره ارتش، جنجال‌آفرین شده بود در نامه‌ای خطاب به فرمانده کل ارتش، از این نهاد عذرخواهی کرد. به گزارش تسنیم، در بخشی از این نامه آمده است: مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر شده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است. مایل بودم در روزهای قبل، مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جنابعالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید.

موحدی‌کرمانی: بعید است از روحانی یا احمدی‌نژاد حمایت کنیم

آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از آغاز فعالیت جریان اصولگرا برای بررسی نحوه ورود به انتخابات آینده ریاست‌جمهوری تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد و گفت: نیروهای انقلاب و جریان‌های اصولگرا، گزینه‌های مناسب و جدی برای رقابت سال 96 دارند. به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال حمایت جریان اصولگرا از حسن روحانی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که داریم، بسیار بعید است که بخواهیم از آقای روحانی حمایت کنیم. دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره احتمال حمایت از احمدی‌نژاد نیز گفت: ما هنوز بحثی نداشته‌ایم، اما درباره ایشان هم فکر نمی‌کنم حمایتی صورت بگیرد.

جذب برخی عناصر داعش از قصرشیرین و نفت‌شهر

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت گروه‌های تکفیری و داعش گفت: اینها تعدادی از عناصر خود را در قصرشیرین و نفت‌شهر جذب کردند و دو نفر از تیم آموزش دیده‌ای که بتازگی نیروهای ما را در غرب زدند، از همین‌ها بودند و جلیقه انتحاری هم داشتند. به گزارش فارس، امیر احمدرضا پوردستان، طی سخنانی در همایش «جنگ ترکیبی» که در دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد با بیان این‌که هنوز ردپای داعش در استان دیالی عراق دیده می‌شود، افزود: داعش به افغانستان و نزدیکی مرز پاکستان آمده و برای ضربه زدن به ما برنامه دارد.

زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای

ستاد انتخابات کشور، زمان و شرایط ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی را در چهار حوزه انتخابیه اصفهان، اهر و هریس، بندرلنگه، بستک و پارسیان، مراغه و عجب‌شیر اعلام کرد. انتخابات میاندوره‌ای مجلس همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در 29 اردیبهشت برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در چهار حوزه مذکور، از 8 اسفند به مدت یک هفته تعیین شده است.

پرهیز از انتخاباتی شدن زودهنگام فضای کشور

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان این‌که تلاش‌های درون تشکیلاتی در ارتباط با مساله انتخابات آغاز شده است، تصریح کرد: تلاش ما این است که عملکرد دولت را به صورت عالمانه و عادلانه بررسی کنیم و از جاده انصاف خارج نشویم اما در عین حال نباید فضا را زود انتخاباتی کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باهنر در نشستی خبری با اشاره به برجام و عهدشکنی‌های طرف مقابل اظهار کرد:‌ مطلوب ما در قضیه برجام به دست نیامده اما در مجموع سود کرده‌ایم، ما اهرم‌های فشار داریم و بازگشت به قبل از برجام حتما روی میز است و چنانچه طرف مقابل در حدی کارشکنی کند که شرایط برد - برد نباشد، ما حتما به قبل از برجام برمی‌گردیم.

آمار انصراف‌دهندگان حج و عمره از زبان اوحدی

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت که اواخر سال گذشته آمار انصراف‌دهندگان از سفر عمره را در پی تعلیق آن، 18 هزار نفر اعلام کرده بود، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون هیچ زائری از نوبت تشرف به حج واجب صرف‌نظر نکرده، چرا که حج امری واجب است و برای آن حکم شرعی وجود دارد. علاوه‌بر این، جمعیت انصراف‌دهندگان عمره نیز تغییر نکرده است.

ارزیابی رضایی از دیدار محمود عباس و مریم رجوی

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره دیدار محمود عباس با مریم رجوی نوشت: در میان رهبران فلسطین، محمود عباس بی‌خاصیت‌ترین فرد در تشکیلات فتح بوده است. وی که تاکنون نتوانسته برای مردم فلسطین گامی موثر بردارد با یک عنصر ورشکسته دیگری ملاقات و در پی تقویت گروهک منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران است. با این دیدار به یاد روزی افتادم که صدام با همین زن (مریم رجوی) ده‌ها عکس گرفت و گفت ما فردا در تهران خواهیم بود. اما این اراده ملت ایران بود که دیکتاتور عراق را زیر پای خود له کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها