علی پروین از این‌که تیم محبوبش فصل را خوب شروع کرد، خوشحال است. اسطوره قرمزها درباره بازی‌های پرسپولیس و استقلال و هفته اول حرف‌های جالبی زد:
کد خبر: ۹۲۶۴۵۷

بازی پرسپولیس را چطور دیدید؟

پرسپولیس خوب بازی کرد. تیم‌ها همیشه برای شروع لیگ مشکل دارند چون هنوز خستگی بدنسازی از بدن بازیکنان خارج نشده. تیم‌ها در هفته اول لیگ خوب بازی نمی‌کنند؛ اما پرسپولیس خوب بازی کرد. هم در فاز هجومی و هم در فاز دفاعی. برانکو بر اساس خواست هواداران پرسپولیس که سال‌ها فوتبال هجومی دیدند، تیم را هجومی چیده. هواداران دوست دارند پرسپولیس این طوری بازی کند؛ قشنگ و هجومی.

گل کامیابی‌نیا چطور بود؟

کمال کامیابی‌نیا خیلی قشنگ بازی می‌کند. از آن دست هافبک دفاعی‌هاست که من بازیشان را خیلی دوست دارم. آن وسط خیلی خوب می‌جنگد. گل خیلی قشنگی هم زد. بازیکن بااستعداد و خوبی است.

بازیکنان دیگر؟

اسم نمی‌برم. تمام تیم خوب بودند. فقط اگر وحید امیری با تیم هماهنگ شود، بازی‌اش خیلی به درد تیم می‌خورد.

آمدن مهدی طارمی خوب بود یا بد؟

من از اول هم گفتم این بچه برمی‌گردد. خوشحالم که شجاعتش را داشت که برگردد. این پسر خیلی سرپنجه بازی می‌کند. هر چه جایزه هم گرفت حقش بود چون خیلی باهوش بازی می‌کند. وقتی جایزه‌هایش را به جانباز پرسپولیسی و خانواده نوروزی هدیه کرد گفتم خدا را شکر هنوز خودش را گم نکرده. می‌دانید مهم، عشق این پسر به پرسپولیس است.

ولی با آمدن طارمی برانکو مجبور می‌شود از بین عالیشاه و امیری و علیپور، یکی را بیرون بگذارد.

در طول فصل، مصدومیت و محرومیت وجود دارد. اجازه بدهید جلو برویم. اینها برای مربی مشکل نیست، شیرینی کارش است.

خارجی‌های پرسپولیس هم که همه نیمکت‌نشین هستند. لوبانف هم که دارد برمی‌گردد.

من درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس اطلاع ندارم. بازیکن خارجی را نباید با فیلم خرید. در فیلم، همه مسی و مارادونا هستند!

فکر می‌کردید استقلال در بازی اول این طور ظاهر شود؟

اول باید بگویم تیم علی دایی عالی بازی کرد. من فکر نمی‌کردم این طور ظاهر شود. تازه دو هفته است که تیم را تحویل گرفته. تیمی که خیلی از بازیکنانش را هم از دست داده. من به دایی تبریک می‌گویم. اما استقلال هم آن طور که منصوریان می‌گوید بدنسازی سنگین داشتند. فکر می‌کنم کمی که بگذرد و بدن بازیکنان خودش را رها کند، این تیم هم خوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها