سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که به فینال لیگ جهانی راه پیدا نکردیم و توانستیم بیشتر استراحت کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۷
موسوی: امیدوارم حداقل رنگ پیراهن تغییر کند!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، سید محمد موسوی درمورد شرایط کلی تیم ملی والیبال ایران در آستانه رقابت‌های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: حدود 3 هفته تمرین با انگیزه داشتیم. خیلی امیدوارم شدم، چون زمانی اعتماد به نفس‌مان به قدری پایین آمده بود که مقابل حریفان در لیگ جهانی به مشکل خوردیم، اما حالا خستگی از تن ملی‌پوشان بیرون رفته است.

وی با اشاره به برگزاری دو دیدار تدارکاتی با میزبان المپیک، عنوان کرد:المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است و ما هم برای نخستین بار وارد این مسابقات می‌شویم. شناخت زیادی از المپیک نداریم و تنها نکاتی را درمورد دهکده مسابقات شنیده‌ام. تلاش می‌کنیم که تمرکز خود را از دست ندهیم و درگیر عکس گرفتن با ستاره‌ها نباشیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: باید بازی به بازی پیش برویم، چراکه اگر بخواهیم از ابتدا به نتیجه نهایی فکر کنیم فشار و استرس زیاد می‌شود. طبق گفته لوزانو قدم به قدم پیش می‌رویم و هدف اول این است که از مرحله نخست صعود کنیم. پس از آن هم مسابقات به صورت تک بازی برگزار می‌شود و من بسیار امیدوار هستم که نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط المپیک کاملاً متفاوت است، افزود: شاید بهترین تیم‌های دنیا در المپیک شرایط خوبی نداشته باشند. در سال‌های اخیر از 4 تیمی که در فینال لیگ جهانی حضور داشتند تنها یک تیم توانسته بود به جمع 4 تیم برتر المپیک برسد. از این بابت خوشحالم که در لیگ جهانی به مرحله نهایی نرفتیم و توانستیم استراحت کنیم.

موسوی افزود: بازی اول ما با آرژانتین است و قطعاً حساسیت خاصی دارد. این حساسیت به خاطر حضور ولاسکو نیست، بلکه بخاطر این است که این تیم حریف مستقیم مان محسوب می‌شود و باید گام اول را محکم برداریم. ضمن اینکه فکر می‌کنم در بازی اول بتوانیم راحت‌تر مسابقه‌ای که در تهران با آرژانتین داشتیم، حریف را شکست دهیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران درمورد لباس کاروان ایران در المپیک 2016 تصریح کرد: صحبت‌های زیادی مطرح شد، اما باید بگویم که این لباس درخور شان ایران نیست. لباس‌هایی که طراحی شده رنگ و دوخت مناسبی ندارد. متاسفانه یک برند ایرانی هم نیست؛ خیلی از لباس‌های خودم در ایران طراحی و دوخته می‌شود و کیفیت بسیار بالایی هم دارد. نمی دانم چه دلیلی داشته که اینگونه شده است و امیدوارم حداقل رنگ پیراهن را تغییر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها