استقلال گزینه بعدی

حاج صفی در یک قدمی سپاهان

رخت زرد دوباره بر تن احساناحسان حاج‌صفی بالاخره تصمیمش را گرفت.در سپاهان می‌ماند.پس از درخواست‌های مکرر علیرضا منصوریان برای این که این بازیکن را به استقلال بیاورد احسان بالاخره تصمیمش را گرفت و برای سپاهان بازی می‌کند.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۴

دقیقا فصل قبل بود که حاج صفی در کوران رقابت‌های لیگ برتر، آنجا که سپاهان داشت خوب نتیجه می‌گرفت به لیگ فوتبال آلمان پیوست. هرچند او در این تیم عملکرد چندان مثبتی نداشت، اما لذت بازی کردن در فوتبال اروپا زیر دندانش مزه کرد تا او تا آخرین روزها برای ماندن در اروپا تلاش کند.

در این میان علیرضا منصوریان که نیاز به بازیکنی چپ پا در پستی تخصصی داشت پایش را در یک کفش کرده بود که حاج صفی باید به استقلال بیاید. او حتی شخصا با احسان تماس گرفت تا پیراهن آبی را تن او بپوشاند، اما... حاج صفی که ظاهرا با تیم‌های اروپایی به توافق نرسیده است بزودی قرار است قراردادش را با سپاهانی‌ها امضا کند. او که سال‌ها یکی از نماد‌های تعصب در باشگاه طلایی‌پوشان بوده است دقیقا مثل محرم نویدکیا، دلش با سپاهان است و با وجود پیشنهاد‌هایی که دارد نمی‌تواند در تیم دیگری غیر از سپاهان و در شهر دیگری غیر از اصفهان بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها