نخبگان و حافظان قرآن هر روز از شبکه آموزش معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۰

به گزارش شبکه آموزش، برنامه قرآنی «1450» هر روز یک آیه از سوره حدید را تفسیر و بررسی می‌کند. این برنامه علاوه بر تفسیر سوره حدید توسط حجت‌الاسلام بهشتی، با نخبگان و حافظان قرآنی نیز گفت‌وگو می‌کند. برنامه قرآنی «1450» به تهیه‌کنندگی محسن محمدی هر روز ساعت 16 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

«ویرانگر» در رادیو نمایش

امروز نمایش رادیویی «ویرانگر» با موضوع منع مصرف مواد روانگردان ساعت 18 و 15 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ‌این نمایش رادیویی را نعیما کرمی نوشته که داستان آن درباره یک دکتر شیمی است که برای تولید مواد روانگردان تحت فشار قرار می‌گیرد. در «ویرانگر» هنرمندانی چون ایوب آقاخانی، میرطاهر مظلومی، نوشین حسن زاده، ناهید مسلمی، رویا فلاحی، محمد عمرانی، اسماعیل بختیاری، امین بختیاری و تعداد دیگری از بازیگران اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

نسخه اچ‌دی «روزی روزگاری» در شبکه تهران

نسخه اچ‌دی مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» به نویسندگی و کارگردانی «امرالله احمدجو» روی آنتن شبکه تهران رفته است.به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» سال 70 تولید و پخش و در زمان نمایش نیز با استقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه شد. علاقه‌مندان به این اثر تلویزیونی که دوست دارند آن را دوباره و با کیفیت بهتر ببینند، می‌توانند هر شب ساعت 22 پیگیر آن در شبکه تهران باشند.

روایت بهروز رضوی از راوی شکرستان

بهروز رضوی در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران کتاب «من و زندگی» اثر استاد مرتضی احمدی را روایت می‌کند. به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، این برنامه به تهیه‌کنندگی رضا قربانی امشب ساعت 23 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد اموی دمشق به هم‌قصه می‌آید

به گزارش روابط‌عمومی برنامه تلویزیونی هم قصه، امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد اموی دمشق، ماجرای شکنجه و ترور نافرجام خود را به دست تروریست‌های تکفیری در برنامه هم‌قصه این هفته می‌گوید. این برنامه امشب ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

خسرو سینایی از فیلمنامه در «فیلم کوتاه» می‌گوید

به گزارش روابط‌عمومی شبکه مستند، قسمت ششم سری دوم «فیلم کوتاه» با مرور زندگی و فعالیت‌های امید عبداللهی و آموزش فیلمنامه در فیلم کوتاه توسط خسرو سینایی همراه است. این مستند امشب ساعت 21 پخش می‌شود.

رابطه بین میزان تحصیلات و درآمد

به گزارش روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، برنامه «روز از نو» امروز به سراغ موضوع رابطه بین میزان تحصیلات و درآمد می‌رود و ساعت 6 و 30 دقیقه پخش می‌شود. برنامه «ایستگاه نود و هشت» هم امروز در این شبکه ساعت 9 صبح به موضوع نگرش مثبت نسبت به شراکت می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها