پرسپولیس فردا در آغاز به کار در لیگ شانزدهم به مصاف تیم سایپا می رود.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۶
همه منتظر رونمایی از پرسپولیس نوین

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس برای این فصل شرایطی متفاوت از فصل گذشته خواهد داشت.

این تیم با ترکیبی متفاوت نسبت به فصل گذشته قرار است به میدان برود. هم دروازه و هم خط دفاع این تیم با تغییراتی روبرو شده ضمن اینکه در خط هافبک هم چهره های جدیدی می بینیم. نقطه عطف سرخ های پایتخت به خط حمله آنها برمی گردد که با بازگشت مهدی طارمی جان دوباره ای گرفته ای است، بازیکنی که دیروز اعلام کرده بی قید و شرط دو فصل برای پرسپولیس بازی می کند و دیگر به لژیونر شدن فکر نمی کند.

البته آغاز لیگ برای پرسپولیس یک حسرت بزرگ به دنبال خواهد داشت. فصل گذشته پرسپولیس در نخستین مسابقه خود هادی نوروزی را در ترکیب داشت، بازیکنی که در آن مسابقه یک پاس گل هم داد. آن مسابقه با توقف پرسپولیس به پایان رسید.

به هر حال برانکو در آستانه سومین شروع با پرسپولیس به عنوان سرمربی است. این بار، مشکلات کمتر و تیم کامل‌تری در اختیار دارد، تیمی که خودش تمام بازیکنان آن را جذب کرده است. باید دید آیا این بار طلسم ناکامی‌های این مربی کروات در هفته ابتدایی لیگ می‌شکند یا باز هم توقف‌های برانکو ادامه می‌یابد. پرسپولیس نوینی در راه است، پرسپولیسی که متشکل از بازیکنان جدیدی مانند وحید امیری شده است.

پرسپولیس از ساعت 20:45 سه‌شنبه (فردا) در ورزشگاه تختی تهران میهمان سایپا خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
اگه پیشكسوت های تیم، حواشی درست نكنند انشاالله قهرمانی از آن پرسپولیس خواهد بود.بعضی از پیشكسوتان پرسپولیس منتظر لغزش پرسپولیس و شروع حاشیه سازی هستند.....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها