دمای پایتخت به 42 درجه می رسد

امروز ، گرم ترین روز تهران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز، گرمترین روزهفته و تابستان نه تنها درتهران وایران بلکه درهمه آسیای مرکزی است.
کد خبر: ۹۲۴۲۳۴
امروز ، گرم ترین روز تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ضرابی افزود: البته امشب با شمالی شدن سوی جریانات هوا در استانهای ساحلی خزر قدری از میزان دمای هوا دراستانهای شمالی کاشته می شود و این کاهش دما به طور طبیعی روی دامنه های شمالی و جنوبی‌البرز در حد یک تا دو درجه موثر خواهد بود.

وی گفت: اگر امروز در تهران گرمترین ساعت دما به 42 درجه برسد انتظار داریم برای فردا قدری کمتر شود و 40 تا 41 درجه باشد ، هر چند تابستان امسال هوای گرم را همچنان خواهیم داشت اما اوج این گرما امروز خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا بارشهای پراکنده را در استانهای ساحلی پیش رو داریم ، گفت : این بارش را برای استان گیلان و بعداز آن به صورت خفیف در استان های مازندران و گلستان خواهیم داشت.

ضرابی درباره وضعیت جنوب شرق کشور نیز گفت: از هفته آینده بویژه نیمه دوم هفته انتظار بارشهای فصلی را داریم اگر چه پدیده دیگر وزش باد و گرد و خاک در بخشهایی از شمال سیستان و بلوچستان به ویژه بادهای 120 روزه را نیز خواهیم داشت.

وی افزود : امروز هم توده ای از هوا روی عراق شکل گرفته است که بر آسمانهای استانهای کرمانشاه ،‌ایلام ، خوزستان و بوشهر موثر و هوا مقداری غبار آلود خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها