محاکمه قاتلی که به‌راحتی آدم می‌کشت +عکس

پسر جوان که در مدت 17 روز دو نفر را در نزاع به قتل رسانده بود، پس از شکستن حکم قصاصش برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۳۳۶۴
محاکمه قاتلی که به‌راحتی آدم می‌کشت +عکس

به گزارش جام‌جم ، کامران 28 ساله، بیست و سوم بهمن 91 داریوش 29ساله را کشت و فرار کرد. او 17 روز بعد و در تاریخ دهم اسفند همان سال هنگامی که با دوستش قصد فرار به شمال کشور را داشت در یک درگیری خیابانی، مرد 29 ساله‌ای به نام امین را هم قربانی خشم خود کرد. متهم به قتل پس از دستگیری به ارتکاب این دوجنایت ا عتراف کرد و گفت: دو قربانی خود را در جریان نزاع به قتل رساندم.

کامران در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به دوبار قصاص محکوم شد. این رای در شعبه 13 دیوان عالی کشور تحت بررسی قرار گرفت که قضات دیوان عالی کشور با اشاره به دو نقص آن را به دادگاه بازگرداندند.

در حکم دیوان عالی کشور آمده است، با توجه به صغیر بودن فرزند داریوش و نظر دادستان بر این موضوع که تا زمان به سن قانونی رسیدن آنها باید صبر شود، در حال حاضر حکم قصاص صادر کرد. همچنین در پرونده قتل امین هم گواهی انحصار ورثه در یافت نشده است. با تکمیل نواقص متهم برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه مادر امین گفت: برای قاتل پسرم تقاضای قصاص دارم اما نمی‌توانم جوان دیگری را مثل پسر خودم پرپر کنم. در این مدت خانواده قاتل برای کسب رضایت هیچ اقدامی نکرده‌اند. من مادرم و نمی‌خواهم مادر دیگری داغدار شود.

سپس متهم به قتل در جایگاه قرار گرفت و گفت: من کسی را ندارم که دنبال رضایت باشد. فقط مادرم است که او هم پولی ندارد برای دیه پرداخت کند اما از او می‌خواهم برای جلب رضایت تلاش کند.

کامران سپس در تشریح دو جنایت خود گفت: در قتل داریوش فقط قصد میانجیگری داشتم که درگیری شروع شد. برای دفاع از خود چاقو را به سمت داریوش پرت کردم که باعث مرگ او شد بعد از آن سراغ دوستم رفتم و قرار شد به شمال کشور بروم. حسین قصد رساندن مرا به ترمینال داشت که در میان راه با امین درگیر شد. من به هواخواهی از حسین وارد درگیری شدم که امین با آچار چرخ، ضربه‌ای به سرم زد. من هم برای این‌که می‌ترسیدم پلیس سر برسد او را با چاقو زدم و گریختم.

متهم به قتل پس از دفاعیات خود روانه زندان شد تا قضات دادگاه جنایی برای او تصمیم‌گیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
الهه
-
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
به نظر من این آدمها نباید در جامعه باشند ،خیلی عجیبه كه اگر مجرم اعدام نشه یا آزادش میكنند یا چند سالی تو زندانه در صورتی كه باید از حضور آنها در جامعه پرهیز كرد
علی
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
ادم كشته اعدام بشه، چون بیاد بیرون دونفر دیگه هم میكشه
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
یعنی چه این به این راحتی ادم می كشند یعدهم زصایت می خواهندنبایدبه این هارحم شود
كاربر
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
در حكم دیوان عالی كشور آمده است، با توجه به صغیر بودن فرزند داریوش و نظر دادستان بر این موضوع كه تا زمان به سن قانونی رسیدن آنها باید صبر شود، در حال حاضر حكم قصاص صادر كرد. همچنین در پرونده قتل امین هم گواهی انحصار ورثه در یافت نشده است. با تكمیل نواقص متهم برای دومین بار پای میز محاكمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه مادر امین گفت: برای قاتل پسرم تقاضای قصاص دارم اما نمی‌توانم جوان دیگری را مثل پسر خودم پرپر كنم. در این مدت خانواده قاتل برای كسب رضایت هیچ اقدامی نكرده‌اند. من مادرم و نمی‌خواهم مادر دیگری داغدار شود.
سپس متهم به قتل در جایگاه قرار گرفت و گفت: من كسی را ندارم كه دنبال رضایت باشد. فقط مادرم است كه او هم پولی ندارد برای دیه پرداخت كند اما از او می‌خواهم برای جلب رضایت تلاش كند.

اینا یعنی چی صغیر بوده وانحصار وزثه نشده و... قتل انجام داده نه یكی اونم دوتا باید اعدام شه. مادر مقتول چرا میخواد رضایت بده كه مادر دیگه ای داغدار نشه یعنی چی .خوب تو رضایت بدی میاد بیرون باز یه نفر بیگناه میكشه پس یه مادر دیگه داغدار میشه.لطف كن قصاصشو بخواه تا بقیه مادرا داغدار نشن
میلاد
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
اعدامش كنید. زود. بدون درنگ.
مهدی
-
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
خواهشن هرچه سریعتر اعدامش كنید
ناشناس
-
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰

در جائی دیوان عالی چنین فردی را به دلایل واهی مستحق اعدام نمیداند و وقت تلف می كند ولی در جای دیگری دو جوان زورگیر را كه قصد اخاذی داشتند و فرد مضروب كشته نشد و حتی بخاطر وضعیت مالی آن دو جوان رضایت هم داده بود را سریعا اعدام می كند این دو صحنه كجا با هم همخوانی دارند
رضوی
-
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
كدوم جوان و جوانی، همچین كثافت هاروباید اعدام كنن چون دیگه دستش عادت كرده ادم تورانندگی یك گنجشك به ماشینش برخورد میكنه كلی ناراحت میشه اینطورادما صلاحیت زندگی ندارن. عفو برای هركسی جایز نیست ولی ازبهترین قانونهایی كه جمهوری اسلامی گذاشت و اجراكرد همین قصاص بود
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
باید قصاص شود تادرسی براس دیگران شود
ح.الف
-
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
با سلام
من خانواده داریوش را از نزدیك می شناسم. فقط منتظر قصاص توسط قانون و دادگاه می باشند. كسی كه بتواند در 17 روز دو نفر را بكشد انسان نیست حیوان وحشی است. هنگامی كه ضربات چاقو را با بی رحم ترین حالت به بدن داریوش وارد می كرد.آیا به فكر فرزند صغیر او بود. به فكر مادر داریوش بود كه فقط چند روز از چهلم فرزند دیگرش می گذشت و هنوز لباس سیاه پسر 40 ساله را بر تن داشت.
آیا می دانست تنها حامی 4 دختر برادر كه كوچكترین آن ها 2 سال بیشتر نداشت همین داریوش بود كه به دست حیوان كثیفی مثل كامران كشته شد.
با چه رویی بخشش می خواهد.
خانواده داریوش بالاخص مادر ایشان بی صبرانه منتظر به دار آویخته شدن قاتل می باشند.

نیازمندی ها