سازمان هواشناسی هشدار داد: گردوخاک برای سه استان

استان های شمالی سیلابی می شوند

آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری خواهد بود که این شرایط روز چهارشنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۹ و ۲۸ درجه خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۳۱۴۷
ماندگاری هوای گرم ‌در اغلب مناطق کشور تا پایان هفته

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، براساس تحلیل‌ نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بعد از ظهر امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی و شمالی هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه در دامنه‌های زاگرس جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان، ارتفاعات شرقی و شمالی هرمزگان در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و وزش باد دور از انتظار نیست.

ماندگاری هوای گرم تا اواخر هفته در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری خواهد بود که این شرایط روز چهارشنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 39 و 28 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده اهواز با دمای 48 درجه بالای صفر و پس از آن خرم‌آباد و قم با دمای 43 درجه بالای صفر گرمترین شهرهای کشور و شهرکرد با دمای 17 درجه بالای صفر و همدان با دمای 18 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها