مرد جنایتکار که برای ارتباط با زنی، شوهر او را به قتل رسانده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۴۰۳
مخفیگاه قاتل فراری کجاست؟ +عکس

به گزارش جام‌جم ، 19 مرداد سال 90 ماموران پلیس آگاهی مشهد در جریان قتل مرد جوانی در یک مسافرخانه در میامی در اطراف مشهد قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل جنایت با جسد مرد جوان به‌نام «حسن» روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت چاقو به گردنش فوت کرده بود.

مدیر مسافرخانه در تحقیقات گفت: مقتول شب گذشته همراه مرد دیگری به اینجا آمد. ظهر هنگام تمیز کردن اتاق‌ها متوجه جسد غرق در خون حسن شدم اما از هم اتاقی او خبری نبود.

با کشف این سرنخ تحقیقات برای شناسایی هم اتاقی حسن آغاز شد و کارآگاهان خیلی زود هویت او به نام علی مروت را شناسایی کردند. علی مروت به همسر سوم مقتول علاقه داشت و برای رسیدن به این زن، شوهر او را کشته بود.

در ادامه مخفیگاه قاتل فراری در منطقه الشتر لرستان شناسایی شد اما وقتی ماموران به آنجا رفتند قاتل گریخته بود.با گذشت پنج سال از قتل، ردپای قاتل در کارگاه‌های مبل‌سازی در شرق تهران به‌دست آمد.

به همین خاطر قاضی علی اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد در خواست کرد عکس قاتل فراری بدون پوشش منتشر شود تا افرادی که از مخفیگاه او اطلاع دارند، موضوع را به پلیس 110 یا شعبه 208 دادسرای مشهد خبر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جوانمرد
-
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
زن سوم مقتول؟! ای لامروت حداقل 3 تا زن رو بیوه كردی.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها