اظهارات مدیرعامل بنیاد رودکی درباره دو ارکستر بزرگ موسیقی کشور

دوران کارمندی نوازنده ها

علی اکبر صفی پور که حدود 20 روز است به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی معرفی شده است،‌ در نخستین نشست خبری اش که امروز برگزار شد ماموریت اصلی اش در روزهای ابتدایی تصدی گری این مسوولیت را پایان دادن به حواشی دو ارکستر بزرگ موسیقی کشور یعنی ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک معرفی کرد.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۲
دوران کارمندی نوازنده ها

آن طور که مهر از این نشست خبری گزارش داده ، صفی پور گفته است: مطمئن باشید من مشکل ارکسترها را حل می کنم و کار را به جایی می رسانیم که نوازنده ارکستر بداند کارمند ارکستر است. بعد از ماجرای حقوقی ارکسترها ما باید به مسائل فنی این مجموعه های ارزشمند توجه کنیم که بر اساس آن قرار است تا برنامه یک ساله ای طرحی شود و ما بتوانیم با کمک افرادی که کننده کار هستند سمت و سوی محتوایی ارکسترها را به جای خوبی برسانیم. بنده طی جلسه ای که با مقام عالی وزارت داشتم ایشان نیز تاکید کرد که اولین نکته ای که ارکسترها باید به آن توجه کنند خلاصی از حواشی است که امیدوارم با کمک شما و اساتید بزرگوار این مشکل نیز حل شود.
گفتنی است بیش از یک سال است که دو ارکستر بزرگ موسیقی ایران دارای حاشیه هایی ست که با قهر و آشتی چندین رهبر ارکستر از جمله علی رهبری، فرهاد فخرالدینی و... همراه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها