با آن که هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری نسخه تازه و احیا شده «تامب رایدر / لارا کرافت» تعیین نشده، زمان نمایش عمومی آن مشخص شد!
کد خبر: ۹۲۰۰۵۳
«تامب رایدر» مارس 2018 می آید

به گزارش جام جم آنلاین ، تهیه کنندگان این اکشن فانتزی و ماجراجویانه 16 مارس سال 2018 را به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین کرده اند.

کمپانی «مترو گلدوین مه یر» در یک اطلاعیه گفته که نسخه تازه، حال و هوایی متفاوت از نسخه اصلی آن با بازی آنجلینا جولی خواهد داشت.

چند هفته قبل اعلام شد، آلیشیا ویکاندر بازیگر جوان و انگلیسی تبار سینما، در نسخه تازه در نقش کاراکتر لارا کرافت ظاهر خواهد شد.

این کارالکتر که خیلی شبیه کاراکتر ایندیانا جونز است، مثل او راهی یک سری ماجراجویی خطرناک بین المللی می شود.

فیلم نامه این اکشن فانتزی براساس داستان یک بازی موفق ویدئویی به همین نام نوشته می شود، که در دهه هشتاد میلادی طرفداران زیادی داشت.

در فیلم نامه نسخه تازه، ویکاندر در نقش دوران جوانی «لارا کرافت» بازی می کند و داستان فیلم، به دورانی قبل از شروع داستان قسمت اول این مجموعه فیلم برمی گردد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، رور اوتااونگ فیلم ساز آسیایی تبار سینما برای کارگردانی نسخه احیا شده «تامب رایدر» انتخاب شده است.

تهیه کنندگان فیلم امیدوارند کلید فیلم برداری آن را اوایل سال جدید میلادی بزنند. صحنه های فیلم در یک کشور آسیایی فیلم برداری خواهد شد.

کمپانی مترو گلدوین مه یر حدود دو دهه قبل دو قسمت از مجموعه فیلم «تامب رایدر» را با بازی آنجلینا جولی تولید کرد. برعکس فیلم اول، قسمت دوم آن فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها