افراد مسلح ساختمان اصلی پایگاه الصولبان را اشغال کردند

افزایش کشته‌های عدن به 7 نفر

شمار نظامیان یمن که در حمله به پایگاه نظامی «الصولبان» کشته شدند به 7 نفر افزایش یافت. افراد مسلح نیز ساختمان اصلی این پایگاه را اشغال کردند.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۶
افزایش کشته‌های عدن به 7 نفر

به گزارش جام جم آنلاین ، منابع خبری امروز چهارشنبه از حمله افراد مسلح به پایگاه نظامی «الصولبان» واقع در نزدیکی فرودگاه بین المللی عدن در کشور یمن خبر داده و اعلام کردند که در جریان آن 4 فرد نظامی کشته شدند.

روزنامه «الرأی» کویت اما شمار افراد کشته شده را 7 نفر اعلام و تأکید کرد که افراد مسلح ساختمان اصلی این اردوگاه را در دست گرفته‌اند.

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد که نیروهای یمنی این ساختمان را محاصره کرده‌اند؛ شماری از سرکرده‌های القاعده در این ساختمان حضور دارند.

به گفته این منبع، افراد مهاجم لباسهای نظامی به تن داشتند و پس از انفجار خودروی بمب گذاری شده توانستند وارد این پایگاه نظامی شوند.

این روزنامه همچنین اعلام کرد که هم اکنون بین 15 تا 20 شخص مسلح در ساختمان حضور دارند و درباره افسرانی که هنگام حمله در ساختمان بودند هیچ اطلاعی در دست نیست و شمار آنها مشخص نیست.

این منبع در ادامه اعلام کرد: افراد مسلح یک خودروی بمب گذاری شده را در ورودی این پایگاه منفجر کردند و این مسئله سبب شد که راه برای ورود خودروی دوم باز شود. این خودرو وارد پایگاه شد و در داخل آن منفجر شد که در پی آن 7 نظامی کشته شدند.

شاهدان عینی نیز گزارش داد که کمکهای نظامی به این پایگاه انتقال یافته و نیروهای امنیتی آن را محاصره کرده‌اند.

شبکه خبری «سکای نیوز» نیز گزارش داد که بالگردهای آپاچی ائتلاف عربستان افراد مسلحی را که در این پایگاه حضور دارند، هدف قرار می‌دهند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها