معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 گفت: با توجه به گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان ،طرح ضربتی طعمه گذاری و مبارزه با جانوران موذی در این منطقه آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۹
اجرای طرح ضربتی مبارزه با جانواران موذی در منطقه 7

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: با گرم شدن هوا، موعد هجوم جوندگان موذی در شهر تهران فرا می رسد از همین اجرای طرح ضربتی مبارزه با جانوران موذی را در اولویت کاری این معاونت قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه محل های طعمه گذاری و اجرای طرح ضربتی مبارزه با موش ها با نصب بنرها و تابلوها به شهروندان اطلاع رسانی می شود، عنوان کرد: در اجرای این طرح نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان در جهت حفظ و رعایت بهداشت محیط هستیم .

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به راه های نفوذ موش به منازل گفت: سیستم های دفع زباله مجتمع های مسکونی، منافذ موجود در طبقات زیرین و تاسیسات، فاصله بین منازل و سطح آسفالت خیابان ها از جمله مواردی است که باعث ورود موش به منازل مسکونی می شود.

وی یادآور شد: با اقدامات انجام شده و طعمه گذاری در تمام مکان هایی که احتمال وجود لانه موش و محل زندگی آنها است از جمله اماکن مخروبه و متروکه ، مراکز بهداشتی و درمانی، معابر، کانال ها، انهار و فضاهای سبز و ... سعی در کاهش جمعیت جانوران موذی داریم.

شعبانی تصریح کرد: با توجه به انتقال سریع بسیاری از بیماری‌ها توسط جوندگان موذی و ضرورت پاکسازی شهر از وجود این جانوران، طرح مبارزه با جانوران موذی در طول سال توسط اداره ساماندهی منطقه انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح مبارزه با جانوران موذی شهری با اجرای تمهیدات ویژه و جلب مشارکت‌های مردمی و آموزش و اطلاع رسانی در سطح نواحی منطقه در حال اجرا است گفت: در این طرح عملیات بهسازی محیط از قبیل نصب دریچه، مسدود کردن منافذ با مصالح مقاوم و غیر مقاوم و تحویل تله کشنده و چسبی و زنده گیر میان شهروندان متقاضی انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها