سارق زورگیری که اقدام به زورگیری از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌کرد،در درگیری با پلیس زمین‌گیر شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۲
عامل زورگیری از زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، رییس کلانتری 172 عبدالعظیم (ع) از دستگیری یک زورگیر در محدوده شهرری، خبر داد و گفت: این متهم ضمن پرسه زنی در محدوده های اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بازارچه محدوده حرم، از شهروندانی که در مکان‌های خلوت این محدوده تردد می‌کردند، سرقت می نمود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با ارایه چندین شکایت از سوی شهروندان تهرانی در خصوص زورگیری از آنها در محدوده های مختلف اطراف حرم، پرونده ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی پس از جلسه ای در کلانتری به صورت مستمر مسئولیت رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

سرهنگ منصور زمانی افزود:در بررسی های انجام شده مشخص شد، تمامی سرقت ها از سوی یک سارق با مشخصات ثابت انجام شده که ماموران بخش های مختلف این مجموعه زیارتی را که احتمال وقوع جرم می رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند و به گشتزنی های مستمر در این محدوده پرداختند.

رییس کلانتری 172 عبدالعظیم(ع) تصریح کرد:این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته یکی از شهروندان ضمن مراجعه به ماموران انتظامی مستقر در محدوده اعلام کرد؛ از سوی یک زورگیر مورد سرقت قرار گرفته که طی آن ماموران با دریافت مشخصات متهم یقین پیدا کردند که وی خود متهم تحت تعقیب است و به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت:محوطه مذکور تحت کنترل و محاصره قرار گرفت و بدون اینکه شهروندان حاضر در این محوطه دچار مشکل شوند، ماموران توانستند سارق را شناسایی و برای دستگیری وی اقدام کنند.

سرهنگ زمانی افزود: متهم که خود را در محاصره پلیس دید سعی کرد با سلاح سرد خود را نجات دهد اما سرعت عمل پلیس به وی اجازه حرکت نداد و ماموران با انجام حرکات رزمی موفق به دستگیری وی شده و او را خلع سلاح کردند.

گفتنی است، متهم پس از بازداشت به کلانتری منتقل شد و پس روبرویی با مالباخته به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از وی و همچنین ده ها فقره سرقت و زورگیری دیگر در این محدوده اعتراف کرد که پرونده به همراه متهم به دادسرا منتقل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كامران
-
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
۰
۰
درود فراوان بر فرمانده و همه ماموران كلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم(ع)
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها