پسر جوان که هشت سال قبل مادرش را به قتل رسانده بود، با ارسال نامه‌ای به دادستان خواستار روشن شدن سرنوشت خود در زندان شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۵
آزادی قاتل مادر با وثیقه

به گزارش جام‌جم ، در این پرونده پسر 27 ساله متهم است 14 مرداد سال 87 مادرش را در محله مولوی به قتل رسانده است. قاتل پس از این جنایت، جسد مادرش را در میان پتو پیچید و به منطقه پونک برد و آنجا رها کرد. پسر جوان پس از دستگیری و اعتراف به قتل روانه زندان شد. او سپس در دادگاه محاکمه و با درخواست خواهر و برادرانش به قصاص محکوم شد.

با گذشت هشت سال از قتل مرد جوان با توجه به ماده 429 درخواست تعیین تکلیف شد که با ارسال نامه‌اش به دادستان، پرونده‌اش برای بررسی در اختیار قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

صبح دیروز پسر جوان به ریاست قاضی اصغر عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت که در دفاع از خود گفت: پدر و مادرم، سال‌ها بود با هم اختلاف داشتند و من از درگیری آنها خسته شده بودم به همین خاطر مادرم را کشتم.

در ادامه خواهر و برادر متهم عنوان کردند: برادرمان شرور بود و پیش از قتل نیز مادرمان را یک بار با چاقو زده و روانه زندان شده بود. ما برای اجرای حکم قصاص توانایی پرداخت تفاضل دیه را نداریم و می‌خواهیم او در زندان بماند.

قضات پس از رسیدگی به پرونده، حکم آزادی متهم با سپردن وثیقه را صادر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كیامرث عبدی
Germany
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
ایا قاتلی كه قتل عمد كرده باشد و خانواده مقتول هم حاضر به رضایت دادن نیستن با وثیقه میتواند ازاد شود با توجه به اینكه بنده شنیدم قاتل پس از سپری كردن دو سال حبس میتوانید با وثیقه ازاد شود لطفا راهنمایی فرمایید كه بنده از این اخبار شدیدا نگران هستم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها