بهروز رهبری فرد بازیکن پیشکسوت و سابق تیم پرسپولیس نظرات جالبی در مورد خریدهای این تیم فوتبال دارد.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۸
رهبری فرد: خریدهای پرسپولیس فقط سر و صدا داشتند/ از آینده پرسپولیس می ترسیم

به گزارش جام جم ورزشی ، این پیشکسوت پرسپولیس که صحبت هایش بیشتر جنبه انتقاد دارد گفت: معنای این را نمی فهمم که چرا بیش از اندازه درباره خریدهایی که پرسپولیس و استقلال قرار است انجام بدهند بزرگنمایی می شود. خب اصلا یک بازیکن قرار است به پرسپولیس بیاید. هر چقدر هم که بزرگ باشند نباید تا این اندازه برای آنها تبلیغ شود. خریدهای پرسپولیس تا الان فقط سر و صدا داشته اند و من چیز دیگری از برداشت نمی کنم.

وی افزود: همین سر و صداها باعث می شود متوجه این موضوع نباشیم که پرسپولیس با این شرایط برای فصل آینده مشکلات متعددی خواهد داشت. مانور بیش از اندازه باعث می شود تا همه فکر کنند کار تمام شده و صرفا با خرید یک یا دو بازیکن که اساتید بازارگرمی هستند پرسپولیس خیلی خوب بسته شده.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس خانه ماست و از اینکه شرایط نامناسبی داشته باشد نگرانیم. من از آینده پرسپولیس می ترسم و امیدوارم ضعف های پرسپولیس در پست های مختلف برطرف شود. همین ضعف ها باعث شد تا تیم محبوبمان در این فصل تا یک قدمی فتح جام برود و برگردد.

رهبری فرد درباره خریدهایی مثل حسینی و امیری گفت: حسینی را که خوب می شناسیم. او قطعا مهره ای کارآمد برای پرسپولیس خواهد به این شرط که کیفیت گذشته خود را باز هم تکرار کند. اما در مورد وحید امیری صحبت چندانی ندارم. فقط باید بگویم او در حالی با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست که در فصل اخیر برای تیمش کار خاصی انجام نداد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها