پلیس در تعقیب نوچه‌های سرکرده زورگیران شمال شهر

«شعبان بی مخ» دستگیر شد

نزاع، تخریب و اخلال در نظم عمومی در پرونده متهم

شرور خطرناک تهران پس از 3 سال فرار به دام افتاد

شرور خطرناک پایتخت که به اتهام نزاع و درگیری، تخریب و اخلال در نظم عمومی حدود سه سال تحت تعقیب بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۱
شرور خطرناک تهران پس از 3 سال فرار به دام افتاد

به گزارش جام جم آنلاین ، در راستای اجرای دستور بازپرس دادسرای ناحیه 33 مبنی بر جلب و دستگیری شرور خطرناک فراری به هویت «آرمان» که به اتهام نزاع و درگیری، تخریب و اخلال در نظم عمومی حدود سه سال متواری و دارای پرونده های مفتوح متعددی در مراجع قضایی و انتظامی دیگر است؛ رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

ماموران طی اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از شیوه و شگردهای نوین پلیسی آدرس وی در جاده خاوران سه راه سیمان شناسایی و سریعا اکیپی از عوامل به محل اعزام شدند.

متهم پس از حضور مامورین با یک دستگاه خودرو 206 متواری شدکه مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 2 تیر هوایی و 3 تیر جنگی به سمت خودرو کردند اما متهم موفق به فرار شد.

سرهنگ علیرضا لطفی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با متواری شدن متهم، عوامل انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی بلافاصله مخفیگاه وی در مجیدیه شمالی را شناسایی و در نهایت متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها