باشگاه ملوان در مزایده ای که حتی فدراسیون هم آن را غیر قانونی اعلام کرد با 21 میلیارد تومان امتیاز نفت را می خرد و به لیگ برتر برمی گردد اما تیم بانوان ملوان را که در بدترین شرایط تمرین می کنند و در لیگ برتر بانوان هم همیشه مدعی است به دلیل مشکلات مالی منحل می شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۶
این بانوان سهمی از آن 21 میلیارد نداشتند؟

جام جم ورزشی - تیم سقوط کرده مردان ملوان بندرانزلی با خرید بحث برانگیز امتیاز یک تیم لیگ برتری از نظر بسیاری از کارشناسان و مربیان به ناحق دوباره لیگ برتری می شود اما تیم بانوان ملوان بندرانزلی قربانی یک قانون نانوشته در ورزش ایران می شود: «هر گاه باشگاه ها با مشکل مالی روبرو می شوند منحل کردن تیم بانوان همان باشگاه یکی از ابتدایی ترین راه حل ها برای صرفه جویی در هزینه ها و کنترل مشکل مالی است.» حالا قربانی جدید این قانون نانوشته تیم بانوان ملوان بندرانزلی است، تیمی که در چند سال اخیر همیشه جز برترین تیم های لیگ برتر بانوان بوده و بازیکنان بسیار خوبی هم در اختیار دارد، بازیکنی مثل سارا قمی که خانم گل فوتبال بانوان ایران است. خانم گل فوتبال بانوان ما بر خلاف بازیکنان تیم مردان سقوط کرده ملوان بندرانزلی ریالی از قرارداد خود را نگرفت و بدتر از آن شرایط سرمربی این تیم مریم ایراندوست است که با مشاهده این بی مهری ها تصمیم به خداحافظی از فوتبال و مربی گری گرفت.

21 میلیارد برای منحل نکردن تیمی که بازیکنان و مربیانش هم توقع مالی نداشتند و حتی هزینه های ایاب و ذهاب را هم گاهی اوقات خودشان می پرداختند ، کافی نبود. حتی یک ریال از آن 21 میلیارد هم برای بازیکنانی که در گل و لای فرو رفتند و مقابل حریفان بازی کردند تا همچنان مدعی لیگ برتر فوتبال بانوان باشند کافی نبود. 21 میلیارد تومان برای جلوگیری از خداحافظی مریم ایراندوست که یکی از برترین مربیان فوتبال بانوان کشور است هم کافی نبود. دخترانی که به جای تمرین در زمین استاندارد به جنگل رفتند و تمرین کردند نیز سهمی از این 21 میلیارد نداشتند. 21 میلیارد برای تیمی بود که سقوط کرد. تیمی هم که سقوط کرده قطعا شایستگی حضور در لیگ برتر را ندارد اما این امر بدیهی برای برخی از مدیران معنایی ندارد. دختران ملوان بندرانزلی سوال های زیادی در ذهن دارند. مهم ترینش این است: این بانوان سهمی از آن 21 میلیارد نداشتند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها