مجلسی که خودش قانون منع کمک به باشگاه های حرفه ای را تصویب کرده، آیا از اقدامات ضد فساد وزیر ورزش در باشگاه های استقلال و پرسپولیس حمایت خواهد کرد؟
کد خبر: ۹۱۳۰۶۰
پشت پرده فشار آبی بر وزیر ورزش و جوانان/ افشارزاده مقصر ناکامی یا ناجی استقلال است؟

جام جم ورزشی / جریان های طرفدار محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به تجمع اعتراض آمیز هواداران استقلال مقابل درب مجلس شورای اسلامی واکنش نشان دادند. هواداران استقلال اعلام کردند فردا ساعت 11 مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع می کنند تا اعتراض خود را به محمود گودرزی و دخالت هایش در امور داخلی باشگاه اعلام کنند.هر چند باشگاه استقلال در اطلاعیه ای خواستار لغو هر گونه تجمعی از سوی هواداران شده است.

در نوشته ای که از سوی جریان های طرفدار وزیر ورزش انتشار یافته می خوانیم:

١- برخی هنوز محمود گودرزی را نشناخته اند، فکر می کنند کلید بیت المال را دو دستی به کسانی تقدیم می کند که نان و نام خود را در بی نظمی ها و ریخت و پاش ها جستجو می کنند.

٢- فشار رسانه ای و تهاجم سازماندهی شده اینستاگرامی بر او کارساز نیست. او می داند که اولین رمز حرکت باشگاه ها به سمت تعالی و نظم، شفاف سازی و انتظام مالی است.

٣- چگونه است که برخی تلاش می کنند قیمت بازیکنی درجه سه را یک شبه چند برابر کنند و گودرزی را وادار کنند این پول ناصواب را پرداخت کند؟

٤- چگونه است برخی انتظار دارند گودرزی پول بدهد ولی به ریخت و پاش هایی که در طول سالین دراز ریشه آبی را خشک کرده و این باشگاه را به یک باشگاه بدهکار و زیانده تبدیل کرده بی توجه باشد و چشم پوشی کند؟

٥- چگونه است هوادارانی که افشارزاده را مقصر ناکامی ها می دانند و خواهان عزل او هستند، دو روز بعد او را ناجی خطاب می کنند و خواهان ابقای او هستند؟ پشت پرده این یارکشی ها و هوارکشی ها چیست؟

٦- اما حرف آخر؛ از حضور برخی هواداران استقلال در مقابل مجلس استقبال می کنیم. باید از گودرزی سوال شود و گودرزی باید یکبار برای همیشه از دست های پشت پرده سخن بگوید؛ از دست هایی که کارشان گل آلود کردن آب و بازی با احساسات هواداران است.

٧- مجلسی که خودش قانون منع کمک به باشگاه های حرفه ای را تصویب کرده، آیا از اقدامات ضد فساد وزیر ورزش در باشگاه های استقلال و پرسپولیس حمایت خواهد کرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
Taha
-
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
چه جوری دادن۷۷۰ هزار دلار به برانكو ریخت پاش نیست ولی ۵۰۰میلیون به منصوریان ریخت و پاشه؟

نیازمندی ها