رییس کمیسیون اصل نود مجلس نهم درباره ادعای مطرح شده از سوی یکی از نمایندگان مبنی بر گم شدن 17 پرونده مفاسد اقتصادی در مجلس هشتم گفت: چنین چیزی امکان ندارد و اطلاعات نماینده مدعی یا اشتباه بوده و یا به کمیسیون اصل نود مراجعه نکرده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۵
واکنش رییس کمیسیون اصل نود مجلس نهم به ادعای گم شدن 17 پرونده مفاسد اقتصادی

محمد علی پورمختار در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر گم شدن 17 پرونده مفاسد اقتصادی در کمیسیون اصل نود مجلس هشتم گفت: چنین چیزی امکان ندارد، ساختار، ثبت و نگهداری پرونده ها دلیلی بر این است که امکان گم شدن پرونده ای وجود ندارد.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس نهم تصریح کرد: حفظ و نگهداری و رسیدگی به شکایات و پرونده ها از تکالیف کمیسیون اصل نود است و با تغییر مجالس نیز تغییری در این موضوع ایجاد نمی شود.

نماینده مردم بهار و کبود آهنگ ادامه داد: با توجه به مطالب گفته شده معلوم است که اطلاعات آن نماینده اشتباه بوده و یا به کمیسیون اصل نود مراجعه نکرده است.

پورمختار همچنین در مورد طرح تبدیل شدن کمیسیون اصل نود به دیوان گفت: این موضوع باید به صورت مجدد در هیات رییسه مطرح شود و بر مبنای مصوبه ای که کمیسیون تدوین آیین نامه داشته است در صحن تصویب و اجرایی شود.

حسن نوروزی،نماینده مردم رباط کریم در مجلس دهم هفته گذشته در صحن مجلس گفت: 17 پرونده مفاسد اقتصادی در یکی از کمیسیون های مجلس هشتم گم شده است.

وی در گفت و گو با جام جم آنلاین گفت: در مجلس هشتم که عضو کمیسیون شوراها بودم به شهرهای مختلف از جمله شیراز، کیش و در خود تهران سفر کرده و چند پرونده از جمله بانک گردشگری و پرونده ای مربوط به واگذاری زمین در کیش را به کمیسیون اصل نود ارایه کردم که البته متاسفانه این پرونده ها گم شد.

نوروزی ادامه داد: با توجه به اینکه در این دوره از مجلس باز هم نماینده مجلس شده ام تلاش می کنم تا این پرونده ها را پیگیری کنم و پس از پیگیری در مورد سایر پروند ها علاوه بر بانک گردشگری و واگذاری زمین در کیش صحبت کرده و اطلاعات بیشتری ارایه خواهم داد..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها