فرهاد قائمی بازیکن صبوری است. اصلا برای حضور در لیگ جهانی سلامتی خود را به خطر نمی اندازد و حاضر نیست تحت هر شرایطی به همراه تیم ملی والیبال به لیگ جهانی برود.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۱
فرهاد قائمی لیگ جهانی را از دست داد؟

به گزارش جام جم ورزشی ، در بازگشت از ژاپن فرهاد قائمی دچار سرماخوردگی شدیدی شد. ابتدا گمان می رفت موضوع مهمی نیست اما وقتی در بیمارستان بستری شد همه نگران شدند. او با مشکل عفونت ریه مواجه شده و برای ادامه درمان خود از گنبدکاووس راهی تهران شد.

از بین رفتن عفونت در بدن او دو هفته زمان نیاز دارد و این دریافت کننده تیم ملی در این مدت باید استراحت کامل داشته باشد. او به احتمال زیاد حضور در لیگ جهانی را از دست می دهد. شاید هر بازیکن دیگری جای او بود با وجود بیماری اعلام می کرد که برای حضور در تیم ملی مشکلی ندارد اما قائمی نمی خواهد بی گدار به آب بزند.

با این حال به نظر می‌‌رسد او هم به جمع غایبین ایران در لیگ جهانی والیبال اضافه خواهد شد و کادرفنی تیم‌ملی باید در مورد وضعیت او تصمیم‌گیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
حیف شد بهترین دریافت كننده كشورمان بود كه توپهای اول رو به دستان معروف میرسوند بنابراین مشكل اصلی ما در لیگ جهانی توپ رسانی خواهد بود وما ازاین منطقه ضربه خواهیم خورد

نیازمندی ها