واکنش سیدجلال حسینی به انتقاد محسن بنگر

مشکلی نیست، با بنگر رفت‌وآمد خانوادگی داریم!

پس از جدایی محسن بنگر از پرسپولیس و آمدن سید جلال حسینی، این بازیکن متن‌هایی را در اینستاگرام منتشر کرد که خیلی‌ها می‌گفتند منظور او سید جلال است.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۷

به همین بهانه با سید پرسپولیسی‌ها تماس گرفتیم تا خودش در این مورد حرف بزند. وقتی به حسینی گفتیم که ظاهرا با محسن بنگر به مشکل خوردید، او این واکنش را نشان داد:«من اصلا خبر ندارم. مشکلی هم با بنگر ندارم.»

به او گفتیم اما ظاهرا بنگر از دست شما ناراحت است که سیدجلال گفت: «من در این مدت اصلا با محسن حرف نزده‌ام. از وقتی که با پرسپولیس امضا کردم در تهران نماندم و خیلی زود آمدم کیش. الان هم در کیش هستم و اصلا وقت نکردم با محسن حرف بزنم. در همین یکی دو روزه با او تماس می‌گیرم. مشکلی بین ما وجود ندارد.»

به سیدجلال گفتیم که ظاهرا ناراحتی بنگر به این دلیل است که چرا شما زمانی که داشتید به پرسپولیس می‌آمدید او را در جریان نگذاشتید که این واکنش را نشان داد: «من و محسن اصلا و ابدا با هم از این حرف‌ها ندارم. مشکلی هم بین ما وجود ندارد. چند سال کنار هم بازی کرده‌ایم. با هم رفت‌وآمد خانوادگی داریم. هیچ وقت اختلافی بین ما نبوده. فقط مدتی است که با هم صحبت نکرده‌ایم. همین. این خبرها هم درست نیست. اصلا این حرف‌ها نیست. من و محسن بنگر مشکلی با یکدیگر نداریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها