روی آنتن

پورحسین شبکه مستند را سرپرستی می‌کند

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد تا مشخص شدن مدیر جدید شبکه مستند، رضا پورحسین سرپرستی این شبکه را عهده‌دار خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۱

داود نعمتی انارکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ انتخاب مدیر شبکه مستند پس از پذیرفته شدن استعفای امیر تاجیک (مدیر قبلی) توضیح داد: تا تعیین مدیر جدید شبکه مستند، دکتر پورحسین سرپرستی شبکه را عهده‌دار شده‌اند تا این شبکه کارهایش را پیش ببرد.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تأکید کرد: تا زمانی که مدیر جدید شبکه مستند سیما از سوی معاون سیما تعیین شود، دکتر پورحسین در شبکه مستند به عنوان سرپرست حضور خواهد داشت.

پوراحمد «آب» را می‌نویسد

تهیه‌کننده سریال «آب» گفت:‌ هنوز در بخش بودجه با سازمان صداوسیما به توافق نرسیدیم، چراکه باید بودجه مشخصی را به ما اعلام کنند و به دلیل جابه‌جایی‌های موجود در بخش مدیریتی این سازمان باید دست نگه داریم.

محمود فلاح درباره نگارش متن‌های این مجموعه نیز به فارس افزود: کیومرث پوراحمد همراه با یک نویسنده دیگر مشغول به نگارش سریال «آب» هستند و هنوز متن به طور کامل نوشته نشده است. سریال «آب» مشکلات و معضلات ناشی از آب در ایران را از زمان قاجار تا الان و مسیری که تا امروز طی شده را در قالب یک درام و قصه اجتماعی به تصویر می‌کشد.

رادیو در کنگره جهانی اقتدار

کارشناس روابط عمومی صدا موفق به دریافت جایزه بخش راهبردی کنگره جهانی اقتدار شد. به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، در پی برگزاری اختتامیه اولین کنگره جهانی اقتدار، محسن معظمی گودرزی از کارشناسان روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی با ارائه مقاله علمی «نقش رسانه رادیو در جنگ‌های نوین نظامی» موفق به کسب رتبه دوم بخش راهبردی این کنگره شد.

لیلا اوتادی به «آرام می‌گیریم» پیوست

در ادامه روند تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی، لیلا اوتادی نیز به جمع بازیگران این سریال پیوست.

به گزارش روابط عمومی سریال، لیلا اوتادی که ایفاگر نقش آوا در سریال «آرام می‌گیریم» است، در لوکیشن مرکز بهزیستی منطقة نازی‌آباد و در جستجو برای یافتن خواهرش رعنا مقابل دوربین رفت تا شاید موفق شود او را که از خانه متواری شده بیابد و به زندگی بازگرداند.

«آرام می‌گیریم» محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دوی سیما است که در 42 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

پخش فیلم سینمایی در شبکه 5

شبکه پنج سیما در ماه مبارک رمضان مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمای ایران را برای مخاطبان نمایش می‌دهد. به گزارش روابط عمومی شبکه، «یه حبه قند»، «راه آبی ابریشم»، «دهلیز»، «توکیو بدون توقف» و... فهرست فیلم‌های سینمایی است که در ماه مبارک رمضان ساعت 40 دقیقه بامداد پخش خواهد شد.

بازیگران جدید به «معمای شاه» می‌آیند

با ادامه تصویربرداری معمای شاه، چند بازیگر جدید مقابل دوربین این اثر تاریخی قرار می‌گیرند.

گروه سازنده این سریال این روزها در کاخ سعدآباد مشغول تصویربرداری بخش‌هایی از سریال است که در سال1342 اتفاق می‌افتد. باشگاه خبرنگاران نوشت در این بخش‌ها بازیگرانی همچون شکر خدا گودرزی در نقش امام خمینی‌(ره)، حسن کاخی در نقش تیمسار پاکروان رئیس ساواک، سعید داخ در نقش مهندس بازرگان، علیرضا ناصحی در نقش حسین مکی، علیرام نورایی در نقش یکی از شهدای موتلفه و... ایفای نقش می‌کنند. همچنین در بخش داستانی نیز دو بازیگر به مجموعه بازیگران اضافه شده‌اند. کمند امیرسلیمانی در نقش سروناز و اسدالله یکتا در نقش عموی سروناز کاراکترهایی هستند که در بخش داستانی سریال و در ارتباط با کاراکترهای خانواده وزیری ایفای نقش می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها