رقابت های یورو 2016 سه روز دیگر در فرانسه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۸
شانس کدام تیم در یورو 2016 برای قهرمانی بیشتر است؟

به گزارش جام جم ورزشی ، رقابت های یورو 2016 بیست و یکم خرداد ماه آغاز می شود. آنچه در ادامه می آید ضریب شانس تمامی تیم های شرکت کننده در رقابت های یورو 2016 در زمینه قهرمانی مورد بررسی قرار گرفته است. این ارزیابی بر اساس میزان قدرت تیم ها، بازیکنانی که در اختیار دارند، گل هایی که در دو سال اخیر زده اند، رنکینگ در فیفا، شانس پیروزی درهر دیدار و چند معیار دیگر به دست آمده است. چه کسی باور می کند تیم هایی همچون ایسلند و یا آلبانی شانس قهرمانی داشته باشند؟ چه کسی گفته تیم چک یا اسلواکی هم در زمره تیم هایی هستند که می توانند قهرمان باشند؟ آنچه که در ادامه می آید شانس قهرمانی این تیم ها را هم بررسی کرده است.

تیم ملی فوتبال فرانسه (شانس قهرمانی 87 به 100)

نخستین مدعی قهرمانی یورو 2016 را معرفی می کنیم؛ تیم ملی فوتبال فرانسه. فرانسه ای که میزبان است و پس از یورو 2000 تشنه یک قهرمانی دیگر است. ضریب شانس قهرمانی فرانسه حتی از آلمان قهرمان جام جهانی و اسپانیا قهرمان دوره قبل هم بیشتر است.

تیم ملی فوتبال آلبانی (شانس قهرمانی 2 به 100)

در جمع 24 تیم شرکت کننده در یورو 2014 آلبانی چه جایگاهی دارد؟ تقریبا هیچ شانسی برای قهرمانی این تیم نیست. قهرمانی این تیم دو از 100 ارزیابی شده است.

تیم ملی فوتبال رومانی (شانس قهرمانی 6 به 100)

رومانی شاید در دهه 90 و یا اصلا 80 تیمی قدرتمند محسوب می شد اما اکنون چیزی نیست جز تیمی که صعودش به یورو 2016 یک ملت را خوشحال کرد.

تیم ملی فوتبال سوئیس (شانس قهرمانی 18 به 100)

سوئیس در سال های اخیر در فوتبال اروپا پیشرفت زیادی کرده است اما هرگز نمی تواند در شرایط کنونی یک مدعی قهرمانی آن هم در یورو 2016 باشد.

تیم ملی فوتبال انگلیس (شانس قهرمانی 67 به 100)

از آخرین باری که انگلیسی موفق به کسب جام شدند 50 سال می گذرد. جام جهانی 1966 برای انگلیسی ها آخرین مرتبه ای بود که موفق به فتح یک تورنمنت شدند اما اکنون اوضاع متفاوت است. آنها در زمره تیم های خوب و مدعی اروپا قرار دارند و حتی نسبت به انگلیس یورو 2012 تیم بهتری هستند. شانس آنها در این دوره به دلیل بازیکنان خوبی که در اختیار دارند و پیشرفت تاکتیکی که حاصل کرده اند نسبت به گذشته بسیار بیشتر است.

تیم ملی فوتبال اسلواکی (شانس قهرمانی 11 به 100 )

اسلواکی از آن دسته تیم های یورو 2016 است که حتی شانس اندکی برای صعود از گروهش هم دارد چه برسد به قهرمانی. اما آنها تیم خوبی هستند و این را در مقدماتی یورو 2016 نشان دادند. آنها برای انگلیس و البته ولز دردسرهای زیادی ایجاد خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال روسیه (شانس قهرمانی 19 به 100 )

روسیه حضور در یورو 2016 را فرصتی طلایی می داند. تیمی که کشورش میزبان جام جهانی 2018 است اما شانسی برای قهرمانی ندارد. هیچ شانسی.

تیم ملی فوتبال ولز (شانس قهرمانی 21 به 100)

حتی حضور بازیکنی به نام گرث بیل که گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است قرار نیست شانس قهرمانی ولز را در یورو 2016 بالا ببرد. شانس قهرمانی آنها همین چیزی است که می بینید.

تیم ملی فوتبال آلمان (شانس قهرمانی 84 به 100)

اینجا به دومین مدعی قهرمانی برمی خوریم؛ تیم ملی فوتبال آلمان. مانشافت می خواهد پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 یک قهرمانی دیگر اینبار در یورو 2016 به دست بیاورد. البته شاید بسیاری از هواداران آلمانی ضریب شان آلمان را خیلی بیشتر از 84 به 100 بدانند.

تیم ملی فوتبال اوکراین( شانس قهرمانی 5 به 100 )

یکی از تیم های یورو 2016 با کمترین میزان شانس قهرمانی. اما اشتباه نکنید. آنها تیم خوبی هستند.

تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی ( شانس قهرمانی 7 به 100 )

باز هم یک تیم متوسط دیگر که شانس بسیار بسیار کمی دارد. ایرلند شمالی اما به صعود امیدوار است.

تیم ملی فوتبال لهستان( شانس قهرمانی 25 به 100)

لهستان ستاره ای به نام لواندوفسکی دارد اما لوی کافی نیست. لهستان لشکری از ستاره می خواهد که ندارد اما قطعا در کنار آلمان یکی از شانس های اصلی صعود است.

تیم ملی فوتبال اسپانیا (شانس قهرمانی 89 به 100)

ماتادورها مدافع عنوان قهرمانی هستند و طبیعتا یکی از مدعیان قهرمانی. عجیب اینکه آنها در ارزیابی ها شانس بیشتری نسبت به آلمان برای قهرمانی دارند. اسپانیا بازیکنان تراز اولی دارد اما از جام جهانی 2014 به بعد عملکرد ضعیفی داشته است.

تیم ملی فوتبال ترکیه (شانس قهرمانی 17 به 100)

ترکیه از آن دست تیم هایی است که در چند سال اخیر در کنار بلژیک و سوئیس بیشترین میزان پیشرفت را در میان تیم های اروپایی داشته است. آنها می توانند از گروه خود صعود کنند اما قهرمانی؟ نه ، حرفش را هم نزنید!

تیم ملی فوتبال چک (شانس قهرمانی 13 به 100)

شانس چک کمتر از ترکیه است که کمی بی انصافی به نظر می رسد. اما هر چه باشد کسی باور نمی کند این تیم بتواند فاتح اروپا شود.

تیم ملی فوتبال کرواسی (شانس قهرمانی 41 به 100)

کروات ها خوب پیش می آیند. چند سال دیگر بگذرد آنها حتی می توانند یکی از مدعیان قهرمانی در اروپا باشند اما اکنون زیر سایه تیم های قدرتمندتری همچون آلمان ،انگلیس و اسپانیا و البته ایتالیا و فرانسه قرار می گیرند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا (شانس قهرمانی 76 به 100)

لاجوردی ها یک مدعی دیگر هستند. ایتالیا با کونته می آید و تعدادی ستاره جوان و پا به سن گذشته. بوفون سنگربان 38 ساله ایتالیا می خواهد برای اولین و آخرین بار قهرمانی در اروپا را تجربه کند.

تیم ملی فوتبال ایرلند(شانس قهرمانی 4 به 100)

ایرلند هم کوچک ترین شانسی ندارد. این تیم یونان 2004 هم نخواهد شد. نهایت کاری که این تیم می تواند انجام بدهد صعود از گروه خودش است که آن هم بعید به نظر می رسد.

تیم ملی فوتبال بلژیک (شانس قهرمانی 45 در 100)

تیمی که خوب پیشرفت کرد و حتی به صدر رنکینگ فیفا رسید می تواند به قهرمانی در یورو 2016 هم فکر کند اما کمی عجیب به نظر می رسد.

تیم ملی فوتبال سوئد(شانس قهرمانی 19 به 100)

هر چند یکی از بزرگ ترین مهاجمان دنیا یعنی زلاتان ابراهیموویچ در این تیم بازی می کند اما با این وجود باز هم روی قهرمانی آنها حساب نکنید.

تیم ملی فوتبال اتریش (شانس قهرمانی 24 به 100 )

اتریش از تیمی متوسط در فوتبال اروپا به یک تیم خوب تبدیل شده است. اما این خوب بودن برای قهرمانی کافی نیست و فقط ضریب شانس اتریشی ها را بالا می برد.

تیم ملی فوتبال ایسلند (شانس قهرمانی 3 به 100)

ایسلند هم ضعیف ترین تیم یورو 2016 تعبیر می شود و هم کم شانس ترین .

تیم ملی فوتبال مجارستان (شانس قهرمانی 9 به 100)

عصر طلایی مجارها خیلی وقت است که تمام شده . آنها فقط برای نمایش خوب به فرانسه می آیند.

تیم ملی فوتبال پرتغال (شانس قهرمانی 36 به 100 )

تیم ملی فوتبال پرتغال فقط به نام کریستیانو رونالدو محدود نمی شود اما کیست که نداند مورد توجه ترین ستاره تورنمنت همین رونالدو است. رونالدو و تمام توانایی هایش نمی توانند شانس قهرمانی پرتغال را از 36 به 100 بالاتر ببرد.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مردانی
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
۰
۰
بنام خدا
با سلام و احترام - باستحضار عالی می رساند در بند مربوط به فوتبال مجارستان ، اشتباهاً در مورد بلغارستان توضیح داده اید. لطفاً اصلاح فرمایید.
متشكرم
ارش
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
دمت گرم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها