سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به مشکلاتی که این تیم داشت گفت: کشتی تیم ملی در حال غرق شدن بود و درحال تلاش هستیم تا این کشتی را مجددا به روی آب برگردانیم.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۷
هدف ما نجات تیم ملی فوتبال ایران از غرق شدن است

به گزارش جام جم آنلاین، کارلوس کی روش پس از تمرین عصر دوشنبه تیم ملی با اشاره به برنامه هایی که برای این تیم دارد گفت: ما برای تیم ملی برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داریم اما الان بیشتر دغدغه های کوتاه مدت داریم. کشتی تیم ملی در حال غرق شدن بود و اگر می خواهیم آن را به روی آب برگردانیم کار دشواری است. امیدوارم که آقای تاج و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بتوانند به این مهم دست پیدا کنند. ما داریم همین حالا زمان را از دست می دهیم. باید تصمیمات لازم اتخاذ

وی افزود: درحال حاضر کاری که ما می کنیم این است که بتوانیم تجربه را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهیم. هیچ معجزه ای وجود ندارد و اگر تصور کنیم که می شود کل تیم را یکباره عوض کنیم تصور اشتباهی است. قدم جادویی در فوتبال وجود ندارد و نمی شود ناگهان معجزه کرد. باید آرام آرام بازیکنان را تمرین داد. در حال حاضر در برهه ای هستیم که باید دستاوردهایمان را ارائه بدهیم و فرصت اینکه بخواهیم چیز خاصی را خلق کنیم را نداریم.

کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: شاید یک زمانی چیزی را به زمین بزنیم و نفت بیرون بزند که آن یک معجزه است اما فوتبال اینگونه نیست. باید برنامه ریزی داشته باشید. این فاکتوری است که برنده ها را از بازنده ها مشخص می کند

کی روش در مورد اینکه آیا می توان امیدوار بود برنامه ریزی تیم ملی به گونه ای باشد که به مرحله دوم جام جهانی صعود کند گفت: من این مسئله را یک سال و نیم پیش اشاره کردم و الان دیگر دیر شده است. متاسفانه کفاشیان در دوره گذشته به حرف های من گوش نکرد و ما یک سال و نیم برای کارهای ساختاری و تجهیزات و امکانات را از دست دادیم و دیگر دیر شده است. امید ما این است که بتوانیم در هر بازی پیروز شویم و برنده شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد سبک بازی تیم ملی و اینکه برخی کارشناسان اعتقاد دارند تیم ملی مالکیت توپ بالایی ندارد گفت: هرکسی می تواند نظر خودش را در مورد فوتبال داشته باشد. با این حال برخی منتقدان که فرق توپ فوتبال با خیلی چیزها را نمی دانند و یک بازی هم انجام نداده اند چنین مسائلی را مطرح می کنند.

کی روش که با رادیو ورزش گفتگو می کرد در مورد از دست دادن موقعیت های پرتعداد بازیکنان تیم ملی گفت: من هم این موضوع را قبول دارم که تیم ملی موقعیت های زیادی را از دست می دهد. ما باید وقت زیادی را صرف کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد نقش رسانه های ورزشی در موفقیت تیم ملی گفت: مطمئنا رسانه ها نقش مهمی را همیشه پیدا می کنند. بین ما و هواداران رسانه ها هستند. ما همیشه برای هواداران بازی می کنیم. به همین خاطر رسانه نقش مهمی دارد تا واقعیت ها را به هواداران منتقل کنند تا بدانند که فوتبالیست های ما بهترین عملکردشان را دارند. حتی در زمانی که بدترین شرایط و امکانات ممکنه را داشتند بازهم تمام تلاششان را کرده اند. کمک رسانه ها هم این است که حقایق را بگویند.

وی افزود: زمانی که برخی منتقدان که تعدادشان خیلی کم است می آیند صحبت هایی را مطرح می کنند که دروغ است رسانه ها باید شفاف سازی کنند. این منتقدان که برخی شان نادان هم هستند می گویند تیم ملی از بازی با ایتالیا و یونان انصراف بدهد که این یک اظهار نظر ناآگاهانه است.

کی روش در مورد دیدار برابر قرقیزستان گفت: فردا بازی مهمی را پیش رو داریم و سعی می کنیم به جوانانی که کمتر بازی رسیده است میدان خواهیم داد. از هواداران هم می خواهیم که به ورزشگاه بیایند و تیم ملی را حمایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مبین
-
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
۰
۰
با دانش ترین،با تجربه ترین، و فهیم ترین مربی تاریخ فوتبال ملی ایران را در اختیار داریم كه صداقت در گفتار وكردارش برهیچكس حتی مغرض ترین افراد هم پوشیده نیست. كاربلد و دلسوز واقعی فوتبال این مرز و بوم. اما افسوس از بی انصافی و كوتاهی با چاشنی بعضا بی لیاقتی بعضی مسئولین تصمیم گیرنده مربوطه، كه دست این بنده خدا رو خالی گذاشتن، در عوض توقعات بیجا و غیر منصفانه ایی رو از ایشان دارند!

نیازمندی ها