راز دو برادر معتاد که با طعمه قرار دادن دختر جوانی، از مردان هوسران اخاذی می‌کردند، با اعترافات دختر جوان فاش شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۷
دامی برای سرقت از مردان هوسران

به گزارش جام‌جم ، روزهای پایانی اسفند سال گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان ارزوئیه استان کرمان از دو مرد و یک زن جوان به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: چند هفته پیش به طور اتفاقی در یکی از بوستان‌‌های ارزوئیه با دختر جوانی آشنا شدم و ارتباط دوستی‌مان شکل گرفت. او یک روز از من خواست برای تفریح به خارج از شهر برویم که قبول کردم. در آنجا، دو مرد که راکبان موتورسیکلت بودند، راه ما را سد کردند.

وی اضافه کرد: یکی از آنها با ادعای این که من با نامزد وی دوست شده‌ام، مرا کتک زد و پول، گوشی تلفن همراه، کارت بانکی و رمز آن را از من گرفت و بعد دختر جوان را با خود بردند. روز بعد که دختر جوان به تماس‌‌های من پاسخ نداد، مطمئن شدم آنها همدست هستند. اکنون از این سه نفر شکایت دارم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و با اطلاعات به دست آمده از شاکی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از سارقان فراری انجام شد و آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. در ادامه تحقیقات افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی از دو مرد و یک دختر جوان به اتهام سرقت اموالشان شکایت کردند. با تحقیق از آنها مشخص شد این افراد نیز با دختر جوانی دوست شده و زمانی که همراه او به تفریح رفته‌اند، در دام دو سارق شرور گرفتار شده‌اند.

با افزایش شکایت‌ها، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. مشخصات سارقان فراری در اختیار گشت‌های پلیس قرار گرفت. در ادامه تجسس ‌های پلیسی، هفته گذشته ردپای سارقان در یکی از محله‌های شهرستان ارزوئیه به دست آمد. ماموران با هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه سارقان شده و آنها را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اظهارات ضد و نقیضی را عنوان کردند تا این که دو روز بعد دختر جوان سکوت خود را شکست و به سرقت‌های خشن از مردان با همدستی پسر موردعلاقه‌اش و برادروی اعتراف کرد.

مریم در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: من سه سال پیش با پسر سارقی آشنا شدم. مدتی بعد او و برادرش از من خواستند با آنها در اجرای نقشه سرقت از مردان هوسران همراه شوم که قبول کردم. من به عنوان طعمه بر سر راه مردان قرار می‌گرفتم و با آنها دوست می‌شدم. پس از این‌که اعتمادشان را جلب می‌کردم، از آنها می‌خواستم برای تفریح به محله‌ای خلوت یا خارج شهر برویم.

وی اضافه کرد: طبق نقشه، مرد موردعلاقه‌ام و برادرش در محل‌های مورد نظر حاضر می‌شدند. آنها به محض دیدن ما، در نقش نامزد، برادر و شوهرم ظاهر می‌شدند و پس از کتک زدن و زخمی کردن برخی طعمه‌ها، اموال قیمتی همراهشان را می‌دزدیدند.

عنایت‌الله دهقانی، رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه در این‌باره گفت: با اعتراف این متهم، دو برادر سارق هم به همدستی با وی اعتراف کردند. بررسی‌‌ها نشان می‌داد، آنها دارای سابقه کیفری بوده و معتاد به مواد مخدر هستند. این سه متهم روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها