جیب بری‌ در ایستگاه‌ها از زمان راه اندازی متروی تهران

متهم: 16 سال به خاطر مواد دزدی کردم +عکس

مردی که از زمان راه اندازی مترو دست به جیب بری در ایستگاه مترو زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۳۹
متهم: 16 سال به خاطر مواد دزدی کردم  +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، دراجرای طرح شناسایی ودستگیری سارقان جیب بر در ایستگاه ها و واگن های مترو تهران درساعت 11:30، سوم خردادماه امسال ماموران یگان انتظامی مترو حین گشت زنی درایستگاه تئاترشهر متوجه حرکات مشکوک فردی داخل جمعیت شده و وی را تحت نظرقراردادند.

عوامل انتظامی مشاهده کردند که فرد مظنون در هنگام ورود قطار و هجوم مسافرین برای سوار شدن، دست در جیب یکی از مسافرین کرده و مبالغی وجه نقد سرقت می‌کند و از قطار پیاده می‌شود.

متهم درحال شمارش وجوه نقد توسط نیرو‌های پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می‌شود که در بازجویی های اولیه متهم هویت خود را «عوضعلی» 54ساله معرفی می‌کند.

نیرو‌های پلیس در تحقیقات صورت گرفته دریافتند که متهم از سارقان سابقه دار بوده که به دفعات در سال های 88، 90 و 95 هرکدام چندین مرتبه توسط مامورین پلیس مترو درحین ارتکاب به سرقت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

متهم پس ازدستگیری ضمن اعتراف به صد‌ها فقره سرقت اظهارداشت: به علت اعتیاد به مواد مخدر و جهت تامین مخارج خود به سرقت روی آوردم.

سرهنگ علی راقی، فرمانده یگان انتظامی مترو تهران با اعلام این خبر، افزود: متهم در بخشی دیگر از اعترافش عنوان کرد که مدت 15 الی 16 سال است که به جیب بری می‌کند و از زمان راه اندازی متروی شهر تهران در ایستگاه های مختلف به کمین مسافران می‌نشیند.

وی تاکید کرد: متهم بیشتر در محل های شلوغ مانند ایستگاه های میدان آزادی، میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر (عج) و دروازه شمیران سرقت می‌کرده است.

گفتنی است؛ متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش و همچنین شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها