برنامه پایش امشب نهم خرداد با موضوع اولویت‌های اقتصادی مجلس دهم به روی آنتن می رود.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۹
اولویت‌های اقتصادی مجلس دهم، پایش می شود

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک، دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز گذشته هشتم خرداد به طور رسمی آغاز به کار کرد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پیامی به مراسم افتتاحیه‌ مجلس، تحقّق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی با همه الزامات قطعی آن و نیز تلاش مجدّانه برای گسترش و ژرف سازی فرهنگ اسلامی را از اولویت های فوری کنونی مجلس دهم برشمردند.

از این رو در برنامه امشب پایش، حمیدرضا حاج بابایی نماینده مردم همدان و سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس دهم با حضور در این برنامه، اولویت‌های اقتصادی دوره جدید مجلس را تشریح خواهند کرد.

همچنین در بخش دوم برنامه امشب، دکتر محمدرضا نظری کارشناس کسب و کار، کارآفرینی و مشاور برنامه ریزی راهبردی با حضور در استودیو، علاوه بر تشریح کسب و کارهای پرسود در سال 95 به سؤال‌ها علاقمندان به راه اندازی کسب و کار پاسخ خواهد داد.

سؤال نظرسنجی برنامه این هفته به این شرح است: به نظر شما اصلاح کدام قانون اقتصادی باید در اولویت مجلس باشد؟ 1- قانون بانکداری 2- قانون تجارت 3- قانون کار.

برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنید.

برنامه پایش به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی و حوالی ساعت 23:15 از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها