پرویز مظلومی و دوباره اصرار برای ماندن در استقلال. او پنج شنبه شب در گفت و گویی اعلام کرد برای فصل آینده یک استقلال قوی می سازد.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۹
چرا استقلالی ها نمی توانند مظلومی را اخراج کنند؟

به گزارش جام جم ورزشی ، سرمربی استقلال می گوید به تمام تعهداتی که به استقلال داشته عمل کرده و از عملکرد خودش خیلی راضی است. او می گوید حالا که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفته مشکلی برای ماندن در تیم ندارد.

مظلومی مدام این جمله را که در استقلال می ماند تکرار می کند. او با علم به این که پس از فینال جام حذفی احتمالا جایش را به منصوریان می دهد هر بار از بستن تیمی قوی برای لیگ شانزدهم حرف می زند.

اما چرا مظلومی تا این اندازه نسبت به ماندن خودش در استقلال مطمئن است؟ روزی که مظلومی سرمربی استقلال شد قراردادی دو ساله بست. او برای سال اول رقم دریافتی اش 750 میلیون تومان بود و بر اساس توافق این رقم برای سال دوم بیست درصد افزایش می یافت. افزایش 20 درصدی رقم قرارداد یعنی 900 میلیون تومان. برای همین است که مظلومی تا این اندازه با اطمینان از ماندن حرف می زند چون خوب می داند در صورت اخراج شدن از استقلال باشگاه مجبور است غرامت بسیار سنگینی به او بپردازد. شرایط مناسبی برای استقلالی ها وجود ندارد. آنها با منصوریان و اسکوکیچ مذاکره کرده اند اما اگر بخواهند مظلومی را اخراج کنند رقم سنگینی بر روی بدهی های آنها اضافه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها