عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد

مجموعه فرهنگی سراسرنمای مقاومت یادآور رشادت های دوران جنگ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستهای خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از مجموعه های موفق در عرصه اقدام و عمل بوده است، گفت: در همین راستا برای پاسداشت خاطرات دوران دفاع مقدس، شاهد راه اندازی مجموعه فرهنگی سراسرنمای مقاومت از سوی شهرداری تهران هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۵
مجموعه فرهنگی سراسرنمای مقاومت یادآور رشادت های دوران جنگ

به گزارش جام جم آنلاین ، احمد بخشایش اردستانی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله بخش مبارک و مقدسی از تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: این دوران ما شاهد رشادت ها و دلاوری های رزمندگان بودیم که جانفشانی های آنان منجر به آزادسازی خرمشهر و مقاومت در برابر نه تنها ارتش عراق بلکه رتش بسیاری از قدرتها شد.

وی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس همه جوانان بدون هوای نفس شبانه روز در راه دفاع از وطن تلاش کرده و به شهادت رسیدند، افزود: جنگ هشت ساله تنها جنگی بود که سراسر آن پیروزی برای رزمندگان بود و با وجود حمایت ابرقدرتها از عراق ، یک تنه توانستیم کل آنان را به زانو در آوریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ یاد و خاطره دروان دفاع مقدس، بیان داشت:خدا را شاکریم که یکی از فرماندهان ارزشمند دوران دفاع مقدس مدیریت شهری تهران را به عهده دارد و به فضاسازی هایی در خصوص دوران دفاع مقدس توجه ویژه ای می کند.

وی به مجموعه فرهنگی سراسرنمای مقاومت اشاره و تاکید کرد: این مجموعه از افتخارات شهرداری تهران است و مدیریت شهری در این زمینه بسیار خوش درخشیده است.

بخشایش اردستانی تصریح کرد: این مجموعه در حقیقت تلاش برای یادآوری ارزش های دفاع مقدس و تداوم آن در شرایط امروز جامعه است تا نشان دهد نیروهای انقلابی چگونه بزرگ ترین جانفشانی، ایثار و گذشت را برای دفع دشمن از خود نشان دادند.

وی در عین حال گفت: شهردار تهران در بسیاری از زمینه به ویژه مسایل فرهنگی در مدیریت شهری خوش درخشیده است اما باید قبول کنیم که همچنان تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به قالیباف بابت ورود جدی به عرصه حفظ و پاسذاشت ارزش های دفاع مقدس دست‌مریزاد می گوییم چرا که به طور جدی وارد میدان شده و تلاش دارد تا با در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقدام و عمل فعالیتهای و اقدامات مفیدی را برای شهروندان رقم بزند.

وی افزود: افراد بسیاری در خصوص مسائل مختلف اظهار نظر می کنند، اما ما شهرداری تهران را در عمل موفق تر از سایر مجموعه ها و دستگاه ها می دانیم.

بخشایش اردستانی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در راستای پاسداشت ارزش های حماسه ملی ورود بسیارخوبی دارد، افزود: در این میان توجه به عملیات بیت المقدس به عنوان نقطه عطف جنگ هشت ساله که بعد از این عملیات سرنوشت جنگ به نفع انقلاب اسلامی تغییر کرد، امر ستودنی از سوی مدیریت شهری تهران است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی سراسر نمای مقاومت بازسازی عملیات سخت و غروز آفرین بیت المقدس است، بیان داشت: این امر به جوانان ایران این نکته را یادآوری می کند که امنیت امروز جامعه مرهون رشادتهای آن دروان است.

مجموعه فرهنگی سراسرنمای مقاومت به همت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع، زیربنای 11 هزار متر مربع و حجم عملیات خاک برداری 80 هزار مترمکعب در خرداد ماه به صورت آزمایشی افتتاح می شود.

مینا مولایی - گروه جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها