نرخ ورود به مراکز معاینه فنی از امروز 100 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۸
نرخ مراکز معاینه فنی 100 درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین ، معاینه فنی برای خودرو الزامی است و از این رو هر ساله مالکان خودروها به مراکز معاینه فنی جهت اخذ برگه سلامت خودرو (معاینه فنی) مراجعه می کنند.

بر همین اساس نرخ ورودی برای اخذ معاینه فنی تاکنون 11 هزار تومان بوده است که تصمیم به افزایش نرخ گرفته و مصوب شد که این نرخ 100 درصد افزایش یابد.

اما ماجرا از آنجایی شروع شد که بدون اطلاع قبلی این نرخ 22 هزار تومانی اعمال شد و مراجعات مردمی این گفته ها را تایید می کند.

سید نواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران در خصوص افزایش نرخ معاینه فنی گفت: با توجه به مصوبه هئیت وزیران مبنی بر افزایش نرخ معاینه فنی وزارت کشور 29 فروردین نرخ جدید را به مراکز معاینه در سطح کشور ابلاغ کرد و در تهران با دور روز تاخیر از اول اردیبهشت این نرخ اعمال شد؛ضمنا اطلاع رسانی آن هیچ ربطی به ستاد معاینه فنی شهر تهران ندارد.

گفتنی است؛ مسئولان ارشد در حوزه معاینه فنی بر این باورند که افزایش 100 درصدی بعد از 5 سال زیاد عادلانه نیست و بایستی این نرخ به 33 هزار تومان افزایش یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
shahab
-
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
۰
۰
با سلام چرا اول زیر ساخت را درست نمیكنیم چقدر در كشور خودروی فرسوده و مخصوصا كاربراتوری داریم این طرح پاك كردن صورت مسئله هست نه حل كردن ان با تشكر فراوان

نیازمندی ها