تیم فوتبال پاس همدان در هفته سی و هشتم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال علی‌رغم پیروزی ۳ بر یک برابر مس کرمان با تفاضل گل کمتر راهی لیگ دسته دوم فوتبال شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۵
خداحافظ قهرمان آسیا

به گزارش جام جم ورزشی، هفته پایانی و البته حساس و سرنوشت‌ساز لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان امروز با انجام ۱۰ بازی در شهرهای مختلف کشورمان به پایان رسید.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل برای همدانی‌ها تیم فوتبال پاس در همدان به مصاف تیم فوتبال مس کرمان رفت تا با اندیشه پیروزی در این دیدار و نگاه به سایر دیدارها در لیگ دسته اول فوتبال به بقا برسد.

ورزشگاه شهدای قدس همدان در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مملو از هوادار بود و مسئولان استانی نیز خود را برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رسانده بودند با شروع این دیدار پاسی‌ها که میل به پیروزی در ساق پاهایشان موج می‌زند در دقیقه ۵ توسط مصادق کرمی به گل رسیدند.

پنج دقیقه بعد خطا بر روی مختار جمعه زاده درون محوطه جریمه مس کرمان باعث شد تا داور مسابقه به سود پاس پنالتی اعلام کند و کاپیتان احمد جمشیدیان در دقیقه ۱۰ گل دوم را برای پاس به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی و سرور هواداران شود.

نیمه اول دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم باز هم این پاسی‌ها بودند که میل به گل زدن داشتند تا اینکه در دقیقه ۵۵ ارسال زیبای احمد جمشیدیان درون محوطه جریمه پاس با ضربه سر دیدنی مختار جمعه زاده به گل سوم برای این تیم تبدیل شود.

پس از این گل بازی متعادل‌تر دنبال شد اما در دقیقه ۸۳ سعید دقیقی بازیکن سابق پاس یکی از ۳ گل خورده تیمش را جبران کرد تا درنهایت هم این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد.

پاس برای بقا چشم به دو دیدار فولاد یزد-نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم هرمزگان-پارسه تهران دوخته بود ولی درحالی‌که بازی پاس به پایان رسیده بود، خبر گل دقیقه ۹۲ فولاد یزد به نفت مسجدسلیمان باعث شد تا ورزشگاه شهدای قدس همدان به سکوت مرگبار فرو برود و تیم فوتبال پاس همدان به لیگ دسته دوم سقوط کند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها