عباس غزالی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «چرخ فلک» معتقد است هر قسمت از این سریال اپیزودیک می‌تواند یک فیلم سینمایی مستقل باشد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۱

به گزارش فارس، غزالی در این مجموعه نقش یک جوان ناامید را بازی کرده است. او درباره این سریال گفت: مردم ما همه ساله عادت کرده‌اند تا سریال‌های دنباله‌دار و با یک قصه واحد را دنبال کنند، اما در این سریال این طور نیست و مخاطب راحت‌تر می‌تواند 15 قسمت را دنبال کند. مثل این است که مخاطب 15 سریال یا فیلم را می‌بیند و اگر به عبارتی این اپیزودها را به هم وصل کنند، فیلم سینمایی خواهد شد.

به گفته غزالی «چرخ فلک» به کارگردانی عزیزالله حمید‌نژاد و بهرام عظیم‌پور در 15 اپیزود ساخته شده و هر قصه شامل دو قسمت است و بازیگران مخصوص به خود را دارد.

این بازیگر درباره نقشی که در«چرخ فلک» بازی می‌کند، توضیح داد: نقشی که به عهده داشتم برای من بسیار متفاوت بود. ویژگی و شکل و شمایل چنین نقشی همیشه برایم جذاب بود و دوست داشتم آن را تجربه کنم. امیدوارم اپیزود قابل قبولی شده باشد.

بازیگر سریال «مادرانه» افزود: تا به حال تجربه همکاری با عزیزالله حمیدنژاد را نداشتم و از این بابت بسیار خوشحالم. همیشه طرفدار آثار درخشان ایشان در سینما بوده‌ام. از طرفی همان زمان که سریال «چرخ فلک» کلید خورد، نقشی در گروه دیگر همین سریال به کارگردانی بهرام عظیم‌پور به من پیشنهاد شد، اما به دلایلی نپذیرفتم.

این بازیگر با اشاره به نقش خود در این سریال گفت: در «چرخ فلک» نقش فردی تحصیلکرده را بازی می‌کنم که از زندگی قطع امید کرده است. بازیگر نقش مقابلم فتانه ملک‌محمدی است که تا به حال تجربه حضور در تلویزیون را نداشته، وی بازیگر توانمندی است و نقش‌شان را بخوبی درک کردند.

غزالی ادامه داد: نکته‌ای که در اپیزودهای این سریال بسیار ارزشمند است، نگاه انساندوستانه افراد به یکدیگر است. قصه‌های «چرخ فلک» اجتماعی است و موضوعات آن از دل جامعه بیرون می‌آید. معتقدم علیرضا طالب‌زاده، فیلمنامه محکمی را به نگارش درآورده‌ که حاوی پیام‌های عمیقی است.

وی درباره تناسب این سریال با ماه رمضان نیز گفت:‌ فضای ماه مبارک رمضان و نمادهای آن مانند سفره افطار یا سحری در این سریال دیده نمی‌شود اما پیام‌هایی که در آن نهفته، به ماه پربرکت رمضان بی‌ربط نیست.

این بازیگر درباره پیام‌های این سریال گفت: مثلا هر کدام از ما در این ماه سعی داریم باطن‌مان را نو کنیم. به نظرم چنین اتفاقی خوب است و کارگردان مجموعه بازیگرانی را دور هم جمع کرده که مدتی در تلویزیون حضور نداشتند.

وی درباره شباهت این سریال با «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» گفت: با تمام احترامی که برای همکارانم قائلم، اما دیده‌ایم که برخی مواقع پیام برخی سریال‌ها به شعار و نصیحت تبدیل می‌شود و امروزه تماشاگر در مقابل این واقعه گارد می‌گیرد و نمی‌تواند آن را بپذیرد اما اگر همین موضوع را با زبان درام و نمایش در دل قصه بیان کنیم، تاثیری دو چندان خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها